kommer min moppe acca bättre med zx rör om det är högvarvit cylinder (stage 6) eller om jag har stage 6 rör? vilket är bäst och vad finns det för låg varviga cylindrar.
men jag vill att den ska acca direkt inte att den går upp i 10 km/t sen aca som ett djur utan jag vill att accet ska komma direkt har bytt kopling men jag vill ha låg varvigt rör så om jag skaffar det tycker du att jag ska skaffa en låg varvig cylinder då eller?
just nu har jag hög varvigt rör med högvarvigt cylinder men den acca inte direkt för jag vill ha lite topp fart men vill ha accet bättre och då säger folk att man ska byta till lågvarvigt rör men jag vet inte om man måste byta till låg varvigt cylinder då
så med andra ord måste jag byta till hårdare kopplings fjädrar för jag har bytt min koppling för min förra var alldelless slut så jag köpte den billigaste skiten så det är typ den jag behöver byta igen eller vadå?
forsaerox skrev:kommer min moppe acca bättre med zx rör om det är högvarvit cylinder (stage 6) eller om jag har stage 6 rör? vilket är bäst och vad finns det för låg varviga cylindrar.