jag har hört att "variatorringen" sitter i kopplingen stämmer det =?

sen en till fråga hur mkt olja ska man ha när man blandar i tanken ?
Har du testat? Nee, exakt! Så låt pojken testa. Jag lovar att den kommer göra minst 80 efter!nisse__nice skrev:e dum i hela huvet eller moppen kommer inte äns funka om man klipper av allaFUCKO skrev:Klipp av alla sladdar till CDI'n så är den bortkopplad.
Variatorringen sitter ju i cylinder, ta bort cylinder, så sitter det en liten typ av packning längst ner. Ta bort den sen kommer det bli gasres!
Är du slarvigt navlad eller ? Förstör inte forumet med din skit är du snäll... Det finns säkert folk som kan tro på det du säger , men det kanske är det du är ute efter ? Ja ja.... Du växer kanske upp en dag du med..............FUCKOS skrev:Roligare att klippanisse__nice skrev:ja ja har tästat så klart att man inte har det det e ju bara att rycka ur sladdarna då istället![]()
Tro mig, den kommer inte ha nåt stopp på tändningen då = hur mycket tändning som helst = Midrace iaf!
Vuxit upp har jag sedan länge, och din ålder biter inte på mig direkt. Är bara en kille som gillar att jävlas, att folk tror på mig visar ju kunskapen på den här sidan...Folke33 skrev:Är du slarvigt navlad eller ? Förstör inte forumet med din skit är du snäll... Det finns säkert folk som kan tro på det du säger , men det kanske är det du är ute efter ? Ja ja.... Du växer kanske upp en dag du med..............FUCKOS skrev:Roligare att klippanisse__nice skrev:ja ja har tästat så klart att man inte har det det e ju bara att rycka ur sladdarna då istället![]()
Tro mig, den kommer inte ha nåt stopp på tändningen då = hur mycket tändning som helst = Midrace iaf!
är du helt jävla eftebliven du borde fan bli bannad från TSRFUCKO skrev:Klipp av alla sladdar till CDI'n så är den bortkopplad.
Variatorringen sitter ju i cylinder, ta bort cylinder, så sitter det en liten typ av packning längst ner. Ta bort den sen kommer det bli gasres!