Turbomannen vs Rangad

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Snyggast?

Turbomannen
28
23%
Rangad
46
38%
Rangad
46
38%

Antal röster: 120

Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

alltså lägg ner den här jävla tråden, så jävla spårad. men Rangad nu vet du iaf att majoriteten tycker att din moppe är snyggast för du har ju 10 mera röster. så turbomannen du kan ju också lägga ner dit skitsnack om Rangad moppe.
Användarens profilbild
Turbomannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av Turbomannen »

Rangad skrev:
Turbomannen skrev:Tycker båda mopederna är snygga och att man ska vara glad att man ens har en moped.
Så säger du nu när du varje dag säger personligen till mig att min är skitful och skabbig och du tycker din är så jäkla fräsch!

Mura lås tråden! Den spårar ur. Var mest lite skämt från början!
För att du hackar på alla och är väldigt dryg mot mig och det var du som började med den här tråden och jag säger inte att min moped är skitfräch. Dessutom var inte meningen med att du skapade tråden för att du skulle kunna säga att alla tycker din moped är mycket snyggare??
Bild
Användarens profilbild
Turbomannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av Turbomannen »

Sorry för att jag har varit dryg o.s.v. men är lite lack på att Rangad ska ta upp allt skitsnack...
Bild
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad

Inlägg av Peppenamnlos »

Rangad skrev:
Turbomannen skrev:Tycker båda mopederna är snygga och att man ska vara glad att man ens har en moped.
Så säger du nu när du varje dag säger personligen till mig att min är skitful och skabbig och du tycker din är så jäkla fräsch!

Mura lås tråden! Den spårar ur. Var mest lite skämt från början!
Skärp dig då så slipper tråden spåra, det är ju du som började lipa för att flest folk skrev att hans var finast osv.
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Användarens profilbild
SnyggaDerbin
Svårstartad skrothög

Inlägg av SnyggaDerbin »

Detta måste vara den näst patetiska tråden som postats på TSR (inget slår dock myttarn som blev jagad av 7 snutar, 3 civilare, 2 helikoptrar och 4 mc-poliser :lol: ) ...
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

k-skåpet skrev:Snyggast rent estetiskt sett är ju Derbin men Slidern var ballare med Aeroxfälgarna och lite mer genomtanke. Dock såg Derbin ut precis som alla andra Derbisar och Slidern var lite för kluddig med klistermärkena och BDC framkåpan är ju inge vidare snygg direkt.
Tänkte precis samma. BDC kåpan säker "värdet" på den i mina ögon. Och mattsvarta på derbin höjer "värdet" i mina ögon på den. Dock blir är ju slider snyggare pga roxxfälgar och lite klibbor.
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

en crossmoppe är alltid snyggare än en plastpulka.
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Turbomannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av Turbomannen »

Klistermärkerna på slidern satt på innan jag köpte den och har inte orkat/glömt att ta bort dem. Så alla vet..
Bild
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

Ungefär som att bråka om vems pappa som var starkast i dagis!
Alla vet ju att varje moppepojk tycker att sin egna moppe är bäst....
Användarens profilbild
Nicke_95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Nicke_95 »

Tycker att derbin var mycket snyggare dock såg den lite sleten ut men slidern var mycket mer sliten om jag ska vara helt ärlig.

Sedan såg slidern ful som f*n ut framifrån men gillar imo inte utseendet på slider faktiskt visst go att köra men ingen snygg moped.
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator

Inlägg av KarlssoN^ »

Dagis-nivå på tråden.

Låser.
Låst