alltså lägg ner den här jävla tråden, så jävla spårad. men Rangad nu vet du iaf att majoriteten tycker att din moppe är snyggast för du har ju 10 mera röster. så turbomannen du kan ju också lägga ner dit skitsnack om Rangad moppe.
Turbomannen skrev:Tycker båda mopederna är snygga och att man ska vara glad att man ens har en moped.
Så säger du nu när du varje dag säger personligen till mig att min är skitful och skabbig och du tycker din är så jäkla fräsch!
Mura lås tråden! Den spårar ur. Var mest lite skämt från början!
För att du hackar på alla och är väldigt dryg mot mig och det var du som började med den här tråden och jag säger inte att min moped är skitfräch. Dessutom var inte meningen med att du skapade tråden för att du skulle kunna säga att alla tycker din moped är mycket snyggare??
Detta måste vara den näst patetiska tråden som postats på TSR (inget slår dock myttarn som blev jagad av 7 snutar, 3 civilare, 2 helikoptrar och 4 mc-poliser ) ...
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
k-skåpet skrev:Snyggast rent estetiskt sett är ju Derbin men Slidern var ballare med Aeroxfälgarna och lite mer genomtanke. Dock såg Derbin ut precis som alla andra Derbisar och Slidern var lite för kluddig med klistermärkena och BDC framkåpan är ju inge vidare snygg direkt.
Tänkte precis samma. BDC kåpan säker "värdet" på den i mina ögon. Och mattsvarta på derbin höjer "värdet" i mina ögon på den. Dock blir är ju slider snyggare pga roxxfälgar och lite klibbor.