Jag blir så fruktansvärt sugen att börja stunta när jag ser er köra på bakan. Skulle vilja lära mig. kommer inom en snar framtid köpa en KTM Duke eller något i den stilen men vill ju inte sabba den direkt.
Du anar inte grabben ! Inte för jag är spec. duktig eller att jag kan det men de gångerna man kört mer än 10meter så har de varit en riktig härlig frihetskänsla !
jo finns ingen bättre känsla än att åka 80-90 på bakan på en lång raksträcka, man tänker inte så mycket man bara ska göra wheelien till slut, ibland faller man men man måste fortsätta kämpa
När man kommer upp i balanspunkten så är känslan grym! Om du inte vill sabba Duken så köp en motorbur och sen pegs/skateboard däck på framgaffel och sving och kanske lite längre fotpinnar så skadar du nog inte hojen iaf inte så allvarliga skador.
lärt mig nu men min effekt räcker inte att åka i över 50km/h så lite tråkigt är det men skönaste känslan är ju fan lätt då man åker på bakhjulet och ser polisen på avstånd och vet de inte kan hinna ikapp eller ta den och bara fortsätta!
jag har precis börjat stegra med moppe men med cykel är det de samma. Det är riktigt nice känsla när man hittar balans läget ! btw köp en ktm 125cc exc sm dom är coolare och säkert lättare att stegra med
tobbepihl skrev:jag har precis börjat stegra med moppe men med cykel är det de samma. Det är riktigt nice känsla när man hittar balans läget ! btw köp en ktm 125cc exc sm dom är coolare och säkert lättare att stegra med
dock mycket softare med 4 takt om man ska stegra osv...