nakdel: varje gg du tankar måste du ha med dig en olje flaska å fylla på med i bensinen...Fördel: ömotorn får mer olja å smörjsbättre, längra livslängd och om du trimmat så e det ett måste om du inte vill skära motorn...
TK_DRAC skrev:nakdel: varje gg du tankar måste du ha med dig en olje flaska å fylla på med i bensinen...Fördel: ömotorn får mer olja å smörjsbättre, längra livslängd och om du trimmat så e det ett måste om du inte vill skära motorn...
går att ställe om pumpen oftast så den ger mer, så de ä inte ett måste vid hård trimning .
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
TK_DRAC skrev:nakdel: varje gg du tankar måste du ha med dig en olje flaska å fylla på med i bensinen...Fördel: ömotorn får mer olja å smörjsbättre, längra livslängd och om du trimmat så e det ett måste om du inte vill skära motorn...
går att ställe om pumpen oftast så den ger mer, så de ä inte ett måste vid hård trimning .
Den största orsaken till att jag ska ta bort den är att den läcker olja hela tiden...
jaså hård trimmning så du kör med oljepumpen då när du kör med sp setup? olenippel finns bara på högst några st 21 inte högre....och jag skulle inte lite på 21 med separat olja
jag tycker det bara finns nackdelar det blir jobbigare att tanka..
man häller oftast i lite för mycket olja. det blir dyrare tycker jag:P
för att man får tanka olja varje gång med..
okej det smörjer bättre och är bättre när man kör trimmat. men ärligt talat palla ta bort den köp ny istället..
tror ej man behöver täta det gjorde iaf inte jag..