CPI gasvajer!?!

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
FIRREEN
Elmoped

CPI gasvajer!?!

Inlägg av FIRREEN »

tjaa har en cpi 08 och min gasvajer är tyvärr paj, och behöver en ny. och som alla kanske inte vet så sitter ju gasvajer ihop med elstarten och jag undrar om det är någon som vet var jag kan köpa en ny sådan eller en som passar. har hittat denna http://www.twostroke.se/product.asp?product=15700
men vet ej ifall det funkar så om ni vet något snälla säg det! :/
//philip
Användarens profilbild
will3
Gangster

Re: CPI gasvajer!?!

Inlägg av will3 »

FIRREEN skrev:tjaa har en cpi 08 och min gasvajer är tyvärr paj, och behöver en ny. och som alla kanske inte vet så sitter ju gasvajer ihop med elstarten och jag undrar om det är någon som vet var jag kan köpa en ny sådan eller en som passar. har hittat denna http://www.twostroke.se/product.asp?product=15700
men vet ej ifall det funkar så om ni vet något snälla säg det! :/
Den du länkade borde vara identisk med originalvajern, tror jag i alla fall. "Ersätter origianlvajern."
Bild
FIRREEN
Elmoped

Inlägg av FIRREEN »

aaa jag såg det men undrar om det är någon som har köpt en sån eller liknande för eftersom det sår bara gasvajer och så lite information :/ så tänkte ifall någon visste någon bättre?? :D
//philip
aaddaamm
Avstängd

Inlägg av aaddaamm »

Köpte en Rieju vajer på cykelvraft dvs om du menar cpi sm
FIRREEN
Elmoped

Inlägg av FIRREEN »

aaa jag skulle kunna köpa en vanlig vajer, men då kan jag inte använda elstarten...
//philip
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

FIRREEN skrev:aaa jag skulle kunna köpa en vanlig vajer, men då kan jag inte använda elstarten...
Du byter inte ut hela dosan, bara vajern ju.
Helt Räser
FIRREEN
Elmoped

Inlägg av FIRREEN »

måste nog byta ut allt..?
//philip
Skriv svar