Skicka rör med posten

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
juckeyy
Avstängd

Skicka rör med posten

Inlägg av juckeyy »

Tja! Har tänkt att sälja mitt rör och när jag väl får en köpare lär det antagligen behöva skickas.

Så min fråga är hur ska man paktera in det? Jag har skruvat av dämparen från kröken och det handlar om ett underliggande rör. Jag har kollat alla stora kartonger hemma men får inte ner det i någon. Går det att linda in det eller vad har ni för tips och tricks? / Joakim
macbang
Svårstartad skrothög

Re: Skicka rör med posten

Inlägg av macbang »

juckeyy skrev:Tja! Har tänkt att sälja mitt rör och när jag väl får en köpare lär det antagligen behöva skickas.

Så min fråga är hur ska man paktera in det? Jag har skruvat av dämparen från kröken och det handlar om ett underliggande rör. Jag har kollat alla stora kartonger hemma men får inte ner det i någon. Går det att linda in det eller vad har ni för tips och tricks? / Joakim
kartong ??
Cylinder: Malossi 70cc sport
Förgasare: Dellorto 17.5mm
Membran: Stage 6 VForce3
Rör : stage6 pro replica
Vev: Original
Variator: Polini speedcontrol 6.0g
Koppling: Malossi fly clutch röda race fjädrar

toppfart 80km/h och stark som ett as
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

ta en stor kartong skär ut bitar och tejpa ihop ordentligt (silvertejp) så de itne går upp och så de blir som ett paket runt röret och ta gärna bubbelpalst runrtröret :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
tjeniss
Svårstartad skrothög

Inlägg av tjeniss »

linda in i en massa papper och sedan klipper du o klistrar lite med kartong.
juckeyy
Avstängd

Inlägg av juckeyy »

Aight, tack för snabba svar! :)
Skriv svar