Har en Derbi Senda xtreme 05 och har tänkt att införskaffa mig ett MK Thrower effektrör Den ständiga frågan handlar dock om hur många storlekar i huvudmunstycke man bör gå upp på ett ungefär?
NOName? skrev:har själv 102 och kör original med uppfilad plugg
Sportluft då antar jag?
min polare kör doppler rör till sin Senda. vänsterdraget och högvarvigt som fan är allt jag vet om det.... går i 82
han inte bytt något annat än rör. nej inte ens munstycke. han har kört så ett bra tag.
Perra.S skrev:
potog skrev:
Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Baws skrev:Min kompis har Derbi DRD Limited Edition och MK Thrower och han har 80 i munstycke, så 80-82 kan du testa
Hade nog bytt om jag varit han, jag kör med 96 till mitt Hebo bufanda och det är inte för stort eller för litet, den går svin bra på det. Jag kör med 86 i med urpluggat original rör ( pluggen i mynningen borta ). Aja går din polares bra med det så är det la inget att diskutera. Kan tillägga att 76 eller 80 är original om jag inte minns fel. Aja inget att diskutera om hans går bra! Ville bara inflika att jag har 96 till min drd limited Original cylinder, original fögg (17,5 mm ) original luftbox, 96 munstycke, Hebo escape bufanda.
Baws skrev:Min kompis har Derbi DRD Limited Edition och MK Thrower och han har 80 i munstycke, så 80-82 kan du testa
Hade nog bytt om jag varit han, jag kör med 96 till mitt Hebo bufanda och det är inte för stort eller för litet, den går svin bra på det. Jag kör med 86 i med urpluggat original rör ( pluggen i mynningen borta ). Aja går din polares bra med det så är det la inget att diskutera. Kan tillägga att 76 eller 80 är original om jag inte minns fel. Aja inget att diskutera om hans går bra! Ville bara inflika att jag har 96 till min drd limited Original cylinder, original fögg (17,5 mm ) original luftbox, 96 munstycke, Hebo escape bufanda.
Jadu, han är skum han.. han sa att han hade det men vetefan nu när du skriver detta och den går i ärliga 90-95 km/h
Jadu, han är skum han.. han sa att han hade det men vetefan nu när du skriver detta och den går i ärliga 90-95 km/h
Nej den kanske är bra inställd till det? Vem vet. Sa bara att jag har 96 i, det är ju ändå rätt stor skillnad. Nåväl! Min mätare visade 92 med 12/53 drevning. Har nu 13/53 drevning , har dock inte mätt upp vad den visar på mätaren nu med 13 framdrev. Men jag tippar på en 85 ärliga iallafall minst.