idag tänkte jag ta och rengöra förgasarn, men när jag skulle ta loss alla sladdar och sånt från det så fanns det 2 vajrar, först skruvade jag upp skruv 2 men jag fick inte loss den, så jag skruvade fast den tillbaks, då skruvade jag upp skruv 1 men där fanns detta som syns på bilden.
Jönköping skrev:Rengör runt med, ser förjävligt ut
japp, ska ha den i bensinbad någon timme, hoppas den blir renare
Låt den ligga över natten så lossnar all skit ordentligt utanpå också! Sen vad har du för choke, elchoke eller manuell choke?
Har du manuell så ner med den i bensinbad den med, men har du elchoke så ta av o lägg undan
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Jönköping skrev:Rengör runt med, ser förjävligt ut
japp, ska ha den i bensinbad någon timme, hoppas den blir renare
Låt den ligga över natten så lossnar all skit ordentligt utanpå också! Sen vad har du för choke, elchoke eller manuell choke?
Har du manuell så ner med den i bensinbad den med, men har du elchoke så ta av o lägg undan
manuell, ska jag stoppa ner hela vajern dit?
var ska jag skruva av gasvajern så jag får trotteln i bensinbadet? den delar sig en bit från förgasarn, ska jag skruva av den vid gashandtaget och sen skruva av hela vajern och sätta dit eller?