tanka 3liter sen åka en miltS skrev:hur kom då fram till att den drar 3l/milen ?
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Lite ot, men hur kan man "tycka" något är hyper? För att veta om det är en hyper måste du veta hur många hk du har. Om du ska ha en hyper måste du över 22hk eller vad det är. Men du kan ju kolla hur många hk du har... och se om det är hyper.chrillez skrev:här är min setup tycker det är hyper Cylinder: malossi mhr racing
Vev: Malossi RHQ 12mm
Avgassystem: Metrakit Prorace Ltd.
Förgasare: Stage6 PWK 24MM
Munstycke: Ställbart
Tändning: MVT Millenium
Luftfilter: Stage6 Double Layer Röd
Fläktskiva: Stage6 Racing
Variator: Malossi MHR Overrange
Rem: Malossi MHR Kevlar Overrange
Kopplingsklocka: R/T Klocka
Koppling: Stage6 MKII
Remskivor: Malossi MHR Overrange
vikter : DR pulley och den drar knappt en liter milen om man inte stummar hela tiden:P:P
Han sa att han hade Hyper cylinder, inte en Hyper....DiNozzan skrev:Lite ot, men hur kan man "tycka" något är hyper? För att veta om det är en hyper måste du veta hur många hk du har. Om du ska ha en hyper måste du över 22hk eller vad det är. Men du kan ju kolla hur många hk du har... och se om det är hyper.chrillez skrev:här är min setup tycker det är hyper Cylinder: malossi mhr racing
Vev: Malossi RHQ 12mm
Avgassystem: Metrakit Prorace Ltd.
Förgasare: Stage6 PWK 24MM
Munstycke: Ställbart
Tändning: MVT Millenium
Luftfilter: Stage6 Double Layer Röd
Fläktskiva: Stage6 Racing
Variator: Malossi MHR Overrange
Rem: Malossi MHR Kevlar Overrange
Kopplingsklocka: R/T Klocka
Koppling: Stage6 MKII
Remskivor: Malossi MHR Overrange
vikter : DR pulley och den drar knappt en liter milen om man inte stummar hela tiden:P:P
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Ja fattar men han moppe kan omöjligt dra 3liter milen annars måste det läcka satan nån stanstS skrev:Frågan var inte hur man kommer fram till de utan hur HAN kom fram till de..slider_Alex skrev:tanka 3liter sen åka en miltS skrev:hur kom då fram till att den drar 3l/milen ?
Han kan ju räknat fel menar jag..
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
nice min drar ju typ samma tur man inte är ensam då! :SStuntNeos skrev:Hooj! Är lite småförbannad nu, min moppe drar 3 liter per mil!!!Vad är felet?