Varför skulle du inte vilja ha Turbo?2stroke skrev:Dina länkar funkar inte pga att du satt ihop siffra + länk, ex "1.*länk*", separera dessa
Jag skulle satsa på Tyskt eller Japanskt, ej turbo.
Kollar kärrorna sen när du grejat länkarna.
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Han ska övningsköra och han har 25k i budget, hade jag haft det lilla att lägga på en bil så skulle jag inte vilja ha en som ett 10-tal andra ungdomar redan varit och buskört i, för att sen behöva reparera eller liknande för många tusenlappar, samtidigt som soppakostnad ökar, försäkring m.m. Fast nu var det ju dock inte nån riktigt turboladdad bil ändå såMattyyy skrev:Varför skulle du inte vilja ha Turbo?2stroke skrev:Dina länkar funkar inte pga att du satt ihop siffra + länk, ex "1.*länk*", separera dessa
Jag hade valt att kolla efter precis som 2t skrev Japanskt eller Tyskt
Precis, Golf är riktigt bra bilar!Niklas Berntsson skrev:golf!!! fina bilar
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
2stroke skrev:Han ska övningsköra och han har 25k i budget, hade jag haft det lilla att lägga på en bil så skulle jag inte vilja ha en som ett 10-tal andra ungdomar redan varit och buskört i, för att sen behöva reparera eller liknande för många tusenlappar, samtidigt som soppakostnad ökar, försäkring m.m. Fast nu var det ju dock inte nån riktigt turboladdad bil ändå såMattyyy skrev:Varför skulle du inte vilja ha Turbo?2stroke skrev:Dina länkar funkar inte pga att du satt ihop siffra + länk, ex "1.*länk*", separera dessa
Skulle inte tagit någon utav dom du länkade förresten. Celica var dock en god tanke, en lite mindre stylad kanske
Kolla runt lite på såna
Svajn kul med V8 när man inte har inkomsterMattyyy skrev:2stroke skrev:Han ska övningsköra och han har 25k i budget, hade jag haft det lilla att lägga på en bil så skulle jag inte vilja ha en som ett 10-tal andra ungdomar redan varit och buskört i, för att sen behöva reparera eller liknande för många tusenlappar, samtidigt som soppakostnad ökar, försäkring m.m. Fast nu var det ju dock inte nån riktigt turboladdad bil ändå såMattyyy skrev: Varför skulle du inte vilja ha Turbo?
Skulle inte tagit någon utav dom du länkade förresten. Celica var dock en god tanke, en lite mindre stylad kanske
Kolla runt lite på såna
Bra poäng då förstår jag precis vad du menar.
Till ts :
Har du nån gräns för hur gammal bilen får vara? Om du kan tänka dig en Golf MK1 eller MK2 så vore det ett bra val som 1sta bil! Går att få riktigt snygga och roliga också!
Golf IV går också att få både roliga och otroligt snygga.
Men har du annars kollat på BMW bmw e28 e12 e30, 525 535 325 osv?
http://www.blocket.se/stockholm/BMW_540 ... ?ca=11&w=1
Den där är riktigt mycket bil för pengarna och bättre att köpa en originalbil för då är det troligen inga ungdommar som har vart på den och skruvat eller sladdat med den så en "familjebil" borde hålla bättre än en skruvad och stylad bil.
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Öhh.. nae du hittar sönderrostade gammla härken för den budgeten om man nu inte vill sitta o dryga runt i en slö 316.Arkstar skrev:Skulle nog ha valt japansk eller tyskt !
du hittar jättefina bmw för den budgeten ...
Tänkte mer på dem nya modellerna då den han länkade va inte så modern eller hur man ska sägak-skåpet skrev:Öhh.. nae du hittar sönderrostade gammla härken för den budgeten om man nu inte vill sitta o dryga runt i en slö 316.Arkstar skrev:Skulle nog ha valt japansk eller tyskt !
Nya modellerna?Arkstar skrev:Tänkte mer på dem nya modellerna då den han länkade va inte så modern eller hur man ska sägak-skåpet skrev:Öhh.. nae du hittar sönderrostade gammla härken för den budgeten om man nu inte vill sitta o dryga runt i en slö 316.Arkstar skrev:Skulle nog ha valt japansk eller tyskt !
De från 98-02 är faktiskt fina enligt mig2stroke skrev:Nya modellerna?Arkstar skrev:Tänkte mer på dem nya modellerna då den han länkade va inte så modern eller hur man ska sägak-skåpet skrev:Öhh.. nae du hittar sönderrostade gammla härken för den budgeten om man nu inte vill sitta o dryga runt i en slö 316.
25000kr+ - Gammal 3-serie från ca 98-02 beroende på miltal
50000kr+ - Äldre 3-serie från ca 00-05 beroende på miltal
80000kr+ - 3-serie från ca 05-08 beroende på utr,mil
En 250ca, kanske lite mer.derbigp1open-10 skrev:kjelle hur många hk tror du den har ca?=),drar dem mkt bensin?=)