Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
Jaså?Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Du moderator? du bröt mot reglerna för 20sek sedan...potog skrev:Lösningen På alla dessa problem är att göra mig till mod.
1varnad samt ban i en dag
2extra varnad ban i en vecka.
3 bannad
Medans man är bannad så kan man göra allt förutom göra trådar å liknande.
Vad gjorde jag då om jag får fråga?.k-skåpet skrev:Du moderator? du bröt mot reglerna för 20sek sedan...potog skrev:Lösningen På alla dessa problem är att göra mig till mod.
3 bannad
Du skrev i bidragstråden till bildtävlingen.potog skrev:Vad gjorde jag då om jag får fråga?.k-skåpet skrev:Du moderator? du bröt mot reglerna för 20sek sedan...potog skrev:Lösningen På alla dessa problem är att göra mig till mod.
3 bannad
Man ska slippa varning om det är dubelpost med exsakt samma matriall i då forumet bajsar ibland
Bild tävlingen är slut och det så jag bara till en kille som trodde han kunde vara med.k-skåpet skrev:Du skrev i bidragstråden till bildtävlingen.potog skrev:Vad gjorde jag då om jag får fråga?.k-skåpet skrev:Du moderator? du bröt mot reglerna för 20sek sedan...
Man ska slippa varning om det är dubelpost med exsakt samma matriall i då forumet bajsar ibland
Mods är mods, vi är vanliga dödliga o har enligt mig bör vi inte lägg os i, reglerna ska all läsa så man ska inte behöva lära dom hut. Vi borde ha som på större forum att det är ett regelbrott att berätta att nån har gjort regelbrott då det i stort sett blir som att mata trollet.potog skrev:Hjälpte till å där av jag mod matriall
Du brukar ändå kunna posthunta rätt bra genom att droppa en värdelös kommentar lik "HAHAHAH" ":D" "okej" "ok" och sådant skit, nej till dig.potog skrev:Vad gjorde jag då om jag får fråga?.k-skåpet skrev:Du moderator? du bröt mot reglerna för 20sek sedan...potog skrev:Lösningen På alla dessa problem är att göra mig till mod.
3 bannad
Jag gör det lite av mig själv då jag anser att vissa i crew suger å när det kommer på tal så blir inte jag tagenk-skåpet skrev:Mods är mods, vi är vanliga dödliga o har enligt mig bör vi inte lägg os i, reglerna ska all läsa så man ska inte behöva lära dom hut. Vi borde ha som på större forum att det är ett regelbrott att berätta att nån har gjort regelbrott då det i stort sett blir som att mata trollet.potog skrev:Hjälpte till å där av jag mod matriall
Det verkar bra, men ärligt talat lite hårt att få perm ban p.g.a. fyra regelbrott, iofs beror det väl på vad för typ av regelbrott det är, är det mindre regelbrott så ska man inte dömas så hårt anser jag, är det grövre som olaga hot, utpressning etc så kan man bli perm.bannad på sitt konto..ett regelbrott=ban 1 dag
ett till=ban 1 vecka
ett till= ban 1 månad
ett till=ban 4 life
Bara för att jag har många post så betyder onte det att jag posthuntar då du inte kan hitta något där jag bara skriver "ok" eller liknande. Att jag har många post betyder bara att jag gör nytta på forumet. Tycker inte att folk i crew ska dömma folk så som du gjorde mot mig nu. Samt byt profilbild så jag kan ta dej någorlunde serri Mr noname.p0d1 skrev:Du brukar ändå kunna posthunta rätt bra genom att droppa en värdelös kommentar lik "HAHAHAH" ":D" "okej" "ok" och sådant skit, nej till dig.potog skrev:Vad gjorde jag då om jag får fråga?.k-skåpet skrev:Du moderator? du bröt mot reglerna för 20sek sedan...
PK skrev:
HÅLL ER TILL TOPIC!
Grejen med reglerna är att man inte alltid måste läsa dom för att förstå dom, för dom är enkla och dom är uppenbara.TuZx skrev:helt ärligt så jag har inte läs reglerna 100% eftersom det är ganska mycket så man tröttnar på läsa.har lärt mig av mina fel jag gjorde i början (var väl max 3 felpost typ ) har även sagt till att dom ska tex fixa rubrik (alltså om det står tex ''honda mt5 startar inte HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!'' TYP
en guide hade inte varit fel.typ man måste se den när man blir medlem.
hoppas ni löser det på ett bra sätt