Tänkte köpa en ny tändning och den kommer från en 06a skulle den passa rätt in i motorn utan några problem ??

Troligtvis inteKarlssonStyLe skrev:Hej, min aerox tändning har gått sönder, det är en 30-moped 02!!
Tänkte köpa en ny tändning och den kommer från en 06a skulle den passa rätt in i motorn utan några problem ??
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Varför inte det ? :pslider_Alex skrev:Troligtvis inteKarlssonStyLe skrev:Hej, min aerox tändning har gått sönder, det är en 30-moped 02!!
Precis, varför inte?KarlssonStyLe skrev:Varför inte det ? :pslider_Alex skrev:Troligtvis inteKarlssonStyLe skrev:Hej, min aerox tändning har gått sönder, det är en 30-moped 02!!
Tror elsystemen är helt olika, så kommer bli något svårt att koppla ihop med CDI och såKarlssonStyLe skrev:Varför inte det ? :pslider_Alex skrev:Troligtvis inteKarlssonStyLe skrev:Hej, min aerox tändning har gått sönder, det är en 30-moped 02!!
skulle montera en tändning från 08 på min slider från 02, de var mer sladdar o grejer från den nya tändningen så den gick inte o använda, Elen är helt olika!2stroke skrev:Tror elsystemen är helt olika, så kommer bli något svårt att koppla ihop med CDI och såKarlssonStyLe skrev:Varför inte det ? :pslider_Alex skrev: Troligtvis inte
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
slider_Alex skrev:skulle montera en tändning från 08 på min slider från 02, de var mer sladdar o grejer från den nya tändningen så den gick inte o använda, Elen är helt olika!2stroke skrev:Tror elsystemen är helt olika, så kommer bli något svårt att koppla ihop med CDI och såKarlssonStyLe skrev: Varför inte det ? :p