Hittar inte någonstans att köpa Sachs Speedforce kåpor....

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres

Hittar inte någonstans att köpa Sachs Speedforce kåpor....

Inlägg av Piitus96 »

tja, som rubriken lyder så är jag ute efter kåpor till Sachs speedforce, men den finns under olika namn såsom DiN Raptor, Sachs Speedjet och Tornado black edition. hittar inget ställe osm säljer dem, förutom www.dinscooter.se , men dem har gått i konkurs
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Användarens profilbild
DtSnubben
gärna till den titeln jag ville ha

Re: Hittar inte någonstans att köpa Sachs Speedforce kåpor..

Inlägg av DtSnubben »

Piitus96 skrev:tja, som rubriken lyder så är jag ute efter kåpor till Sachs speedforce, men den finns under olika namn såsom DiN Raptor, Sachs Speedjet och Tornado black edition. hittar inget ställe osm säljer dem, förutom www.dinscooter.se , men dem har gått i konkurs
kolla laga.se :)
U mad bro?
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

på easyparts.nl brukar nästan allt finnas:)
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres

Inlägg av Piitus96 »

sachs speedforce finns inte med bland easyparts, heller inte på laga.se
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

gilera_SMT_121230
Elmoped

Inlägg av gilera_SMT_121230 »

Användarens profilbild
Piitus96
Gasres

Inlägg av Piitus96 »

gilera_SMT_121230 skrev:Här har du http://www.blocket.se/stockholm/Sachs_S ... ?ca=11&w=1 :wink:
Tackar, har smsat han nu o väntar på svar :) Fler tips, sidor o länkar vore gött utifall dessa är sålda!! Jag frågar endast då jag själv inte hittat något när jag sökt

Skriv svar