Tack på förhand

TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
var kan man köpa arrow röret? det verkar sjukt bra. min polare har det till sin neos. men han fick det för 500kr kompisprisslider_Alex skrev:Arrow, lätt de bästa lågvarviga röret till aerox
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
min polare fick tag på sitt arrow rör av en slump på blocket, han har bara lättare vikter o kan köra på bakhjulet hur lätt som helst med bara rör o vikter på aeroxtompa221 skrev:var kan man köpa arrow röret? det verkar sjukt bra. min polare har det till sin neos. men han fick det för 500kr kompisprisslider_Alex skrev:Arrow, lätt de bästa lågvarviga röret till aerox
OCh vet du möjligtvis vilka vikter man ska ha till det och vilka fjädrar?
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
kan fan inte hitta röret förutom på arrows hemsida. det verkar sjukt bra och det låter inget typslider_Alex skrev:min polare fick tag på sitt arrow rör av en slump på blocket, han har bara lättare vikter o kan köra på bakhjulet hur lätt som helst med bara rör o vikter på aeroxtompa221 skrev:var kan man köpa arrow röret? det verkar sjukt bra. min polare har det till sin neos. men han fick det för 500kr kompisprisslider_Alex skrev:Arrow, lätt de bästa lågvarviga röret till aerox
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Ja de ska du!AntonB skrev:Pro replica
Leovince zx
Arrow
Är alla lågvarviga? En kille vill sälja sitt pro replica rör för 900, ska jag ta det?
de låter inget o ger skitbra effekttompa221 skrev:kan fan inte hitta röret förutom på arrows hemsida. det verkar sjukt bra och det låter inget typslider_Alex skrev:min polare fick tag på sitt arrow rör av en slump på blocket, han har bara lättare vikter o kan köra på bakhjulet hur lätt som helst med bara rör o vikter på aeroxtompa221 skrev: var kan man köpa arrow röret? det verkar sjukt bra. min polare har det till sin neos. men han fick det för 500kr kompispris
slider_Alex skrev:tompa221 skrev:kan fan inte hitta röret förutom på arrows hemsida. det verkar sjukt bra och det låter inget typslider_Alex skrev: min polare fick tag på sitt arrow rör av en slump på blocket, han har bara lättare vikter o kan köra på bakhjulet hur lätt som helst med bara rör o vikter på aerox[/
Tror du du skulle kunna kolla vilka vikter som din polare kör med för har själv det röret
de låter inget o ger skitbra effekt
Douglasson skrev:han har 4g vikterslider_Alex skrev:tompa221 skrev: kan fan inte hitta röret förutom på arrows hemsida. det verkar sjukt bra och det låter inget typ[/
Tror du du skulle kunna kolla vilka vikter som din polare kör med för har själv det röret
de låter inget o ger skitbra effekt
jag kör med silent pro till min aerox med s6 sport pro 70 och 17.5 fögasare.david96 skrev:Okej, lyssna nu, doppler s3r elr fall du ska stunta så x-pro dom två bästa rören utklassar zx och stage 6
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
sen var det buckligt och ljuddämparen var inte fint packadDouglasson skrev:De sa du om ZX röret du sålde till mig med men de passa ju knappt som du sa att de skulle :pNiklas Berntsson skrev:har ett kundo som e till salu också
den har ett riktigt fint register