IPSTja! Har lite problem här hoppas någon kan hjälpa mig.
Det är så att jag bröt lilltån för 2veckor sedan och nu är det så att jag ska ut och bergsklättra men klätterskor är ungefär två stolekar mindre än vanliga skor så om jag har tex 42 i vanliga skor så är de 40 på klätterskor. Efter som de är mindre stolekar på klätterskor så gör det ju självklart ont när skon trycker mot lilltån som är bruten och därför undrar jag om man kan tejpa tån på något vis eller liknande så det inte gör lika ont när man ska klättra? Är de någon som vet vad man kan göra'?
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
Tvekar, egentligen ska du ju tejpa den stelt med tex några glasspinnar under så den inte går o böja, men då du ska klättre så förmodar jag att man måste böja tån! Så pröva o tejpa med eltejp runt hela tån de kommer nog funka hyffsat iaf )
MrAndersson skrev:Tvekar, egentligen ska du ju tejpa den stelt med tex några glasspinnar under så den inte går o böja, men då du ska klättre så förmodar jag att man måste böja tån! Så pröva o tejpa med eltejp runt hela tån de kommer nog funka hyffsat iaf )
Okej ska ta och pröva de på engång
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
om de inte funkar kapa tån bara, lilltån använder du inte ändå! Ful är den säkert också! Så hugg av den med yxa så får du både pengar o en sak mindre de kan göra ont i!
Om den varit bruten för 2 veckor sedan har den inte läckt ännu! SÅ GLÖM KLÄTTRINGEN!
Vet du vilka jävla följder de kommer bli? Du kommer inte kunna gå ordentligt på flera månader om de går något igen? VÄNTA TILLS DE INTE TAR SJUKT! TRO MIG!