scooter-attack = sämst!

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
andruzzi
Elmoped

scooter-attack = sämst!

Inlägg av andruzzi »

Hej! Jag har idag FREDAG 13:e fått hem min beställning från scooter-attack. Det började med att Mitt Hebo rör inte passade, sedan att min kick var för liten. Och min höjningssats var alldeles för stor. Röret hade en jävla massa porer där dom har svettsat dvs att det var jävligt fult. ÅHH! jag hatar Scooter-attack. Vad tror ni kan vara felet? Kan man verkligen skicka så fel?
riktigt besviken vart jag iaf, när man har väntat i 2 veckor för dom har strulat...
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Scooter-attack är den största leverantören.
Och återförsäljare till Startuning och även Twostroke.

Att grejerna är dåliga är ju bara tack vare skaparna.

Att grejerna inte passar och det har stått att det ska passa, är en annan sak.
Är bara att pröjsa 300:- och skicka tillbaka det.

Gissar det ör kickaxeln som är för liten för kicken ?
Polarn fick det problemet också nr han beställde där ifrån, vi löste det genom göra en distans.

Höjningen var för stor ? Vad menar du då ?
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

Dåligt Hebo röret inte passade, men höjningen kan du ju bara beställt fel själv? Och kicken ska kanske inte vara lika stor som orginal kicken ? Du kan ju kolla upp det först, sen har du postat fel också ! Bra&dåligt tråden ska det vara.
Busungen är min pojk ! <33
Användarens profilbild
andruzzi
Elmoped

Inlägg av andruzzi »

Nej, jag har inte gjort fel? www.scooter-attack.com --> shop --> Gilera --> Stalker as from 99 (min är 05) --> sedan beställde jag bara.
Alltså, där pluggen sitter på Hebo röret ska sedan fästena sitta. Men hela den skiten var för liten! vet inte hur jag ska förklara..
Låst