twostroke

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Bananpuckel
Elmoped

twostroke

Inlägg av Bananpuckel »

Tjena jag beställde från twostroke och fick det direkt i brevlådan fast jag skulle betala när jag löste ut det, vad ska jag göra?
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

lägg en peng i din brevlåda? :)

Nämen mejla TSR.
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

Gör ingenting, det gjorde inte jag och det var i december har inte fått en räkning än :P har beställt flera gånger sedan dess
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

vafan freestuff postens fel who the fuck cares? :D

Nejmen om du vill betala maila Twostroke :)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

hålla käften och vara lycklig? :)

nä, men maila twostroke om hur det ligger till.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Har du inte fått med en faktura? Du beställde på postförskott och de har förväxlat ditt paket, det är ju möjligt så de tror du har betalat redan. Gör det rätta och hör av dig till twostroke och kolla hur det ligger till med din order. Gör du det itne och vid en kontroll så kollar de upp dig och märker att du tagit emot varor som inte blivit betalda kan du bli betalningsskyldig och få skuldkrav.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Perra.S
Svårstartad skrothög

Inlägg av Perra.S »

chifen skrev:Har du inte fått med en faktura? Du beställde på postförskott och de har förväxlat ditt paket, det är ju möjligt så de tror du har betalat redan. Gör det rätta och hör av dig till twostroke och kolla hur det ligger till med din order. Gör du det itne och vid en kontroll så kollar de upp dig och märker att du tagit emot varor som inte blivit betalda kan du bli betalningsskyldig och få skuldkrav.
Fast, i så fall förnekar han bara att han fått ngt paketet. Paket som levereras i brevlådan går inte att bevisa att mottagaren verkligen fått, vanligt bedrägeri inom e-handeln där företagen är helt maktlösa i bevisfrågan.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

Perra.S skrev:
chifen skrev:Har du inte fått med en faktura? Du beställde på postförskott och de har förväxlat ditt paket, det är ju möjligt så de tror du har betalat redan. Gör det rätta och hör av dig till twostroke och kolla hur det ligger till med din order. Gör du det itne och vid en kontroll så kollar de upp dig och märker att du tagit emot varor som inte blivit betalda kan du bli betalningsskyldig och få skuldkrav.
Fast, i så fall förnekar han bara att han fått ngt paketet. Paket som levereras i brevlådan går inte att bevisa att mottagaren verkligen fått, vanligt bedrägeri inom e-handeln där företagen är helt maktlösa i bevisfrågan.
+är de inte postens fel som levererat paketet utan betalning?
Användarens profilbild
TrueBorn
Kinaraket

Inlägg av TrueBorn »

Om jag får faktura får jag det på mailen, iaf från cykelkraft ^^
kallebakom
Elmoped

Inlägg av kallebakom »

får man fråga vad du ´´fick´´?
Skriv svar