Hej jag har denna setup just nu setup :
Stage6 - Cylinderkit (Sport Pro) 70cc
Stage6 - Avgassystem (Pro Replica) Krom
Stage6 - Kopplingsfjädrar (Medium) Orange
Hebo - Variatorvikter 15 X 12 Gul (4,70g) (lättade till ca 3,5g)
Original förgasare 78 munstycke.
Och jag tänkte byta ut
Original förgasaren till en Dellorto - Förgasare (PHVA TS) 17,5mm (undrar om denna är bra också?, om inte vilken annan? )
Munstycke till ca ( 100?, hur mycket behövs? )
Luftboxen till ett luftfilter, har kollat på detta ( Stage6 - Luftfilter (Racing) Dubbellager ) (
http://twostroke.se/product.asp?product ... trib1=2264) ( är det bra?, finns det ett bättre för min setup?, vilket isåfall? )
Jag hade också tänkt byta ut min koppling och kopplingsklocka eftersom min kopplingsklocka är blå just nu och undrar om denna kopplingsklockan är bra? ( Stage6 - Kopplingsskål (WingCooler) 107mm ) samt vilken koppling jag ska köpa (för är väl bra o köpa ny koppling till en bättre istället för att ha den originala tillsammans med en "trim kopplingsskål", samt ger mer kraft än en original? ) , jag har kollat på denna
( Malossi - Koppling (Fly) 107mm ) ( är den bra?, finns det en bättre till min setup? )
Och så hade jag tänkt o köpa en ny rem också och undrar vilken som är bra, länka gärna ifrån twostroke, ( ska passa med min setup så det blir som bäst. )
tack på förhand.