stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Haha, krävs pengar även för ett hemma gym.PK skrev:hemmagym
fixa hantlar. då kan du göra i stort sett alla armövningar som behövs.
bor du på landet? lastade traktordäck igår och det tar faktiskt på hela kroppen...
Räknar du då antalet gånger du går upp eller kör du en viss tid och hur många gånger per dag?stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
de ska finnas lite att ta i;) (dvs de där procenten)p0d1 skrev:Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
Typ som de flesta babbar som spelar fotboll och tror att de är skit starka bara för att de har synliga muskler överallt, det beror på deras väldigt låga kroppsfett de har
Så du menar att '' vill int vara Rasist nu '' De som är 300 kg är de starkaste i världen dåp0d1 skrev:Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
Typ som de flesta babbar som spelar fotboll och tror att de är skit starka bara för att de har synliga muskler överallt, det beror på deras väldigt låga kroppsfett de har
p0d1 skrev:Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
Tjejmagnet baraDrpepper skrev:p0d1 skrev:Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
Har en i min klass med 6pack han är så jävla klen så det inte är sant....
även skit smal förövrigt osv.. så bara för man har 6pack behöver man inte direkt vara stark
Kan du ta om det där? På svenska så att jag faktiskt förstår vad du försöker förmedla?Z-K skrev: Så du menar att '' vill int vara Rasist nu '' De som är 300 kg är de starkaste i världen då
Exakt, har flertal som är så där smala och har magrutor, men inte är dom starka.Drpepper skrev:p0d1 skrev: Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.
Har en i min klass med 6pack han är så jävla klen så det inte är sant....
även skit smal förövrigt osv.. så bara för man har 6pack behöver man inte direkt vara stark
kör 70-80st varje kväll utom på helgerKiesler skrev:Haha, krävs pengar även för ett hemma gym.PK skrev:hemmagym
fixa hantlar. då kan du göra i stort sett alla armövningar som behövs.
bor du på landet? lastade traktordäck igår och det tar faktiskt på hela kroppen...
Att jag inte tänkt på hantlar, kan rent av hända att jag har det till och med.
Självklart bor jag på landet men på våra traktorer sitter hjulen monterade.
Räknar du då antalet gånger du går upp eller kör du en viss tid och hur många gånger per dag?stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
Hehe, är lite nyfiken eftersom det verkade fungera för dig.
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
ja är inte direkt pinnsmal ja eGuZt4v skrev:de ska finnas lite att ta i;) (dvs de där procenten)p0d1 skrev:Att man har synliga magrutor beror oftast inte på att man har en vältränad mage, utan att man har en väldig låg fett% på kroppen.stunt 4 life skrev:ja har gjort sittups hemma i ett år nu å ja känner inget i ryggen? dock har jag en mjuk matta under röva så man in te får ont i denå det har gjort resultat! ha numera 6pack
fan PK! riktig lantis biff du ju!PK skrev:fixa ett stort däck.
att slå med slägga hårt, snabbt och länge är VÄLDIGT effektivt (men jobbigt)
hitta någon hög hylla eller dylikt. lyft däcket och lägg på hyllan. ta ner däcket. repetera detta.
kan även välta däck.