hejsan, varit vaken sen 12 i förgår nu och behöver tips för att va vaken till i kväll ca 11
har kört kaffe, hardstyle, spelat, varit ute med polare.
måste vara vaken till ca 11 sen kan jag somna
btw har inga cash så kan inte köpa något
dra o lira lite fotboll vid 8 tiden ist Sen ta en omväg på väg hem om ni nt lirade så länge
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
StylizhRazer skrev:det finns ingen som kan ta bort trötthet så du får helt enkelt göra så att du koncentrerar dig på att vara vaken.
du ta sådana koffeinpiller så kommer jag lova dig att du är vaken har dem på dreamhack och lan
som sagt det finns inget som tar bort trötthet utan bara fördröjer den och hjälper dig att hålla dig vaken en längre tid än vad du hade klarat utan.
Trötthet vinner alltid tillslut.
StylizhRazer skrev:det finns ingen som kan ta bort trötthet så du får helt enkelt göra så att du koncentrerar dig på att vara vaken.
du ta sådana koffeinpiller så kommer jag lova dig att du är vaken har dem på dreamhack och lan
som sagt det finns inget som tar bort trötthet utan bara fördröjer den och hjälper dig att hålla dig vaken en längre tid än vad du hade klarat utan.
Trötthet vinner alltid tillslut.
Men han ska ju sova ikväll
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
om du ska kolla film, kolla typ något med komedi eller liknande, typ som jackass 3D
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
koffeinpiller är inte rätt för mig nu drog typ 5 såna på dreamhack kunde inte sitta still.... och sov inte på 4 dagar för del delen...
+ inga cash
moppe hade ju gått och stuntat om stunt moppen fungera bra men det gör den ej
och den andra är nästan orginal ej roligt
ska väll försöka att lira lite LoL, är ju ändå inte så många timmar kvar
Du kan ta och bada i en sjö eller duscha iskallt! Det funkar för en timme eller så Sen är det bara att duscha/bada igen! Annars så kan du ut och springa och sedan äta så får du energi!
Powernap funkar sällan, du somnar. Vaknar inte förräns 10-15h senare, även om du sätter ett alarm, så kmr du stänga av det. Och sedan somna om. Spela något skräck spel, ska du kolla film så sitt i datorstolen, ligg ALDRIG i sängen. Häll i dig allt som innehåller socker! Låt fönstret stå öppet, så de kmr in mycket syre, och gärna lite kyla ;)
Chatta/var social med nån polare. Mysa lite med tarmspräckarjohan funkar ju oxå, men bättre att spara det till när du ska sova.
Kaffe o dylikt är ju oxå bara att hälla ner. Om du har möjligheten, gå ner i köket och baka eller gör dig en stor härlig måltid. Och tryck i dig käk som fan!
Edit: Varför är de så viktigt att hålla dig vaken?
Ztraand skrev:Powernap funkar sällan, du somnar. Vaknar inte förräns 10-15h senare, även om du sätter ett alarm, så kmr du stänga av det. Och sedan somna om. Spela något skräck spel, ska du kolla film så sitt i datorstolen, ligg ALDRIG i sängen. Häll i dig allt som innehåller socker! Låt fönstret stå öppet, så de kmr in mycket syre, och gärna lite kyla
Chatta/var social med nån polare. Mysa lite med tarmspräckarjohan funkar ju oxå, men bättre att spara det till när du ska sova.
Kaffe o dylikt är ju oxå bara att hälla ner. Om du har möjligheten, gå ner i köket och baka eller gör dig en stor härlig måltid. Och tryck i dig käk som fan!
Edit: Varför är de så viktigt att hålla dig vaken?
powernap testa jag sist jag dygna då sov jag i va 7 timmar fail
david96 skrev:på hälso butiker, köper de på mma life men finns i typ alla hälso butiker där dem säljer protein pulver och sådant
Sälja koffein på "hälso"-butiker?
Typ som att sälja heroin på apoteket
Håll dig sysselsatt. Så fort man tar det lugnt dör man nästan... Hade så jäävla tråkigt på jobbet idag, höll på att somna stående ett par gånger. fifan
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
börja med att jag lana. så palla jag inte sova sen typ vill jag testa och sen är det typ att jag inte vill sova på dagen så jag vaknar på natten
edit:läste det här och fatta inte ett skit men ja ni kanske gör ?