är inte gjord för att betjäna dig men betalar du kan jag söka till dig!MoppeKillen97 skrev:ja jag har trimmat , kolla min signatur, kan du länka en ny remm , och jag har laddat batteriet.
vet du vad som e problemet med att den hackar?
Förlåt var inte alls menat att det skulle låta nonchalant men här är min setup :Victorh skrev:är inte gjord för att betjäna dig men betalar du kan jag söka till dig!MoppeKillen97 skrev:ja jag har trimmat , kolla min signatur, kan du länka en ny remm , och jag har laddat batteriet.
vet du vad som e problemet med att den hackar?
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
är det bara till o köpa ny eller? , och vad är det som har orsakat detTechnoMen skrev:jag kan ha helt fel men när någon la upp en bild på en slider (spelar inte så stor roll) så hade variatorn flygit i massa bitar osv och han ville veta varför och då sa någon att om kopplingsklockan var i den färg som din är nu så har variatorn blivit värdigt väldigt varm alltså att den har olika färger som din har så om han nu hade rätt om det kan de ju vara så att din har överhetats eller någe..
det som orsakar att kopplingen blir varm (blir oftast blå färgad då) är antingen att kopplingen slirar eller att man försökt burna med den och hjulet har inte släppt.MoppeKillen97 skrev:är det bara till o köpa ny eller? , och vad är det som har orsakat detTechnoMen skrev:jag kan ha helt fel men när någon la upp en bild på en slider (spelar inte så stor roll) så hade variatorn flygit i massa bitar osv och han ville veta varför och då sa någon att om kopplingsklockan var i den färg som din är nu så har variatorn blivit värdigt väldigt varm alltså att den har olika färger som din har så om han nu hade rätt om det kan de ju vara så att din har överhetats eller någe..
jo, kan va de med burningen däcket rör sig intestreamjr skrev:det som orsakar att kopplingen blir varm (blir oftast blå färgad då) är antingen att kopplingen slirar eller att man försökt burna med den och hjulet har inte släppt.MoppeKillen97 skrev:är det bara till o köpa ny eller? , och vad är det som har orsakat detTechnoMen skrev:jag kan ha helt fel men när någon la upp en bild på en slider (spelar inte så stor roll) så hade variatorn flygit i massa bitar osv och han ville veta varför och då sa någon att om kopplingsklockan var i den färg som din är nu så har variatorn blivit värdigt väldigt varm alltså att den har olika färger som din har så om han nu hade rätt om det kan de ju vara så att din har överhetats eller någe..