Skaffa lättar vikter, det gör en stor skildnad! och byt till lite hårdare kopplings fjädrar, sen skaffa 5-10stl större munstycke.LinusAndersson skrev:Tjaaidag satte jag på mitt nya effekt rör det var ett gianelli ( http://www.twostroke.se/product.asp?product=12091 ) det låter skit nice och så, nedför går den snabbt som ett skott i ca 80 på några sec men uppför elr rakt så bara händer inget när jag gasar den ligger nere på 40 o ibland 30 vet inte vad som är felet har inte bytt vikterna än men gör de så mkt skillnad? har dock fått ett tips om kopplings fjädrar som skulle vara hårda, några mer tips kanske höjs bensin saken så den drar mer eller luft saken ( hittade inte luft saken idag ) när vi letade. några tips? tack i förhand!
Klaga inte på Gürtner fögg! Skitlätt att ställa in den och mycket smidigare än min Dellorto t.exJönköping skrev:Har samma förgasare och den är verkligen skit, har monterat ett stage 6 pro replica och går fan inte att ställa in, går bra när den stått still 1,5 minut sen går den skit tills den fått still i 1,5 minut igen
Går som du säger i 30-40