Verkar som att den är stulen då han behöver byta kontaker för att få den att starta. Fråga om han har papper osv på den. Tycker det verkar lite lurt, han skriver inte sitt namn, vad vet jag, han kanske inte bara vill skriva sitt namn. Men jag tycker det verkar va något lurt, iallafall något mer allvarligare fel, därav priset.. En aerox med såpass litet fel som man säger, samt repiga kåpor, går för ett antal tusen mer än vad denna gör. Så var på din vakt, är inte roligt att köpa en stulen moppe. Detta var bara en parantes.
Roxxen96 skrev:Verkar som att den är stulen då han behöver byta kontaker för att få den att starta. Fråga om han har papper osv på den. Tycker det verkar lite lurt, han skriver inte sitt namn, vad vet jag, han kanske inte bara vill skriva sitt namn. Men jag tycker det verkar va något lurt, iallafall något mer allvarligare fel, därav priset.. En aerox med såpass litet fel som man säger, samt repiga kåpor, går för ett antal tusen mer än vad denna gör. Så var på din vakt, är inte roligt att köpa en stulen moppe. Detta var bara en parantes.
jag hade nog struntat i den moppen faktiskt.
Den verkar ju starta på kicken, det är bara det att du måste ju bromsa när du håller in elstarten för att den ska starta, det är samma sensor som är till bromslyset och den är sönder