Hjälp med ett bra ljudsystem i en scooter!

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Viktor Vesslan
Elmoped

Hjälp med ett bra ljudsystem i en scooter!

Inlägg av Viktor Vesslan »

Hej!

Jag har tänkt mig att skaffa ett ljudsystem i hjälmfacket i min moped. Jag undrar om ni kanske har en bra video eller tråd som visar hur man gör och vilka delar som är bra! :)
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Kontakt:

Re: Hjälp med ett bra ljudsystem i en scooter!

Inlägg av ArvidsZon »

Viktor Vesslan skrev:Hej!

Jag har tänkt mig att skaffa ett ljudsystem i hjälmfacket i min moped. Jag undrar om ni kanske har en bra video eller tråd som visar hur man gör och vilka delar som är bra! :)
Vad har du för moped?
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

skaffa en lagom stor bit plexiglas/plywood, lite tyg, och ett par bra högtalare med allt som behövs. sen mät ut och cutta hål i plywooden/plexiglaset, sätt dit tyg över (PORRLUDD!!! :D) plocka i högtalarna i hålen och sen fäst i sadelfacket så har du ett finfint ljudsystem :D
Well do ya, punk?
Viktor Vesslan
Elmoped

Re: Hjälp med ett bra ljudsystem i en scooter!

ArvidsZon skrev:
Viktor Vesslan skrev:Hej!

Vad har du för moped?

En pgo tornado.
Viktor Vesslan
Elmoped

Gröngöling skrev:skaffa en lagom stor bit plexiglas/plywood, lite tyg, och ett par bra högtalare med allt som behövs. sen mät ut och cutta hål i plywooden/plexiglaset, sätt dit tyg över (PORRLUDD!!! :D) plocka i högtalarna i hålen och sen fäst i sadelfacket så har du ett finfint ljudsystem :D
Du kan inte tipsa om några bra högtalare?
Skriv svar