Iphone 4s vit 16gb eller sony xperia s vit 32gb, vilken???

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Carllito
Varnad

Iphone 4s vit 16gb eller sony xperia s vit 32gb, vilken???

Inlägg av Carllito »

Tjena! jag ska köpa ny mobil snarast och för min drl så står det imellan Iphone 4s vit 16gb eller sony xperia s 32gb. när jag jämför mobilerna på katshing.se så tycker jag att sonyn är helt klart vinnarn men så tänker jag samtidigt att iphone är ju liksom iphone. alla vet att den funkar. jag har nu en samsung galaxy s plus som har vat inne på lagning 2 gånger nu och samma fel om inte fler hela tiden. vilken tycker ni? helst inga Iphone freaks som svarar nu, hehe :D
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

iOS är så mycket bättre än Android, du kommer inte bli missnöjd med en iPhone.. Sony Ericsson blir ju lite sega efter nån månad, min iPhone är lika snabb efter 1 år som den var första dagen och har aldrig haft några problem med den, alla andra familjemedlemmar verkar också vara nöjda.. :roll:
Användarens profilbild
Carllito
Varnad

Inlägg av Carllito »

2stroke skrev:iOS är så mycket bättre än Android, du kommer inte bli missnöjd med en iPhone.. Sony Ericsson blir ju lite sega efter nån månad, min iPhone är lika snabb efter 1 år som den var första dagen och har aldrig haft några problem med den, alla andra familjemedlemmar verkar också vara nöjda.. :roll:
jag menar inte sony ERICSSON utan bara SONY XPERIA S den nya. kolla på nätet. jag är sjukt intresserad i båda men jag vet ej vilken. kan inte någon säga fördelarna med ihpne 4s och någon som säger fördelarna med sony xperia s?
Pkroxx
Elmoped

Inlägg av Pkroxx »

Ta sonyn för det är så mycket tråkigare med en Iphone, jag har en Desire HD och android kan man göra mer ändringar i utseende och andra grejer :D

Kör på Android!
Användarens profilbild
StylizhRazer
SlooWMooW

Inlägg av StylizhRazer »

ta ajfån finns många fler appar och spel dock så är de inte lika hållbara som sony ericson så tappa den inte!
ta gärna en till på mitt Baotian classic stunt projekt om du har tid :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=35304

Derbi Senda R Extreme -04 säljes
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=38487
för mer information
Användarens profilbild
Carllito
Varnad

Inlägg av Carllito »

Pkroxx skrev:Ta sonyn för det är så mycket tråkigare med en Iphone, jag har en Desire HD och android kan man göra mer ändringar i utseende och andra grejer :D

Kör på Android!
jag vet inte hmmm... jag vill inte tabba mig bara för den jag valde nu ångra jag mig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket och jag har haft turen att skaffa en annan på ett sätt nu men sen blir det ingen annan på ett tag. detta var jobbigare än vad jag trodde, hjälp!! är det ingen som har en SONY XPERIA S OCH INTE EN SONY ERICSSON som kan berätta hur den är eller någon som känner en som har. för alla har ju typ iphone så det är inte så svårt men snälla hjälp
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd

Inlägg av tompa221 »

kör på andriod då kan man ladda ner appar gratis utan något firmware hack :D
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.

Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Finns en anledning till att alla iPhone användare är nöjda, men vill du ha Android så kör på det :wink:

4s.. Filma i full HD är väl inte helt fel?
Användarens profilbild
AnneWeckis
Scooter Bitch

Inlägg av AnneWeckis »

Arc S är seg med den nya uppdateringen.
iPhonen lite roligare och snabbare, dock en nackdel med sync.

Gör som jag och köp båda, använd ett tvillingkort och känn sjäv vilken du vill ha efter dagsform. 8)
Ride i't like Like you stole i't
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Absolut inte första missen jag ser ifrån dig. När du väl gör en tråd så är det oftast regelbrott i.

Du kanske borde kolla igenom reglerna en gång till och tänka två gånger innan du postar.

Ska ligga i Mobil-tråden.

Men helt klart iPhone. Lätt bästa telefonen på marknaden.

Låser.
Låst