"In my body, where the shame-gland should be, there is instead another awesome-gland! True story!"
mm såg det sen förlåt.. ofta det inte finns en gråtande smiley?
aa fan va synd att det inte finns
tycker nästan att crew är komplett nu.. behövs inte fler
jamen jag kan inte såna där ": cry :" är det BBCode? Det borde någon fixa en guide om Eller juste! I'll just ask my best friend! Google Nu blev det för mycket OT...
Men ett förslag på ny medlem om någon tröttnar är CaToxxO (stavning?).
DEA!! skrev:Nu vet jag att ni är en hel del medlemmar i crew (får ju inte vara för många).
Hur många som är aktiva av er vet jag ej...?
det är jag, vicke smt och axel som är mest aktiva. victorh är inne och kikar ibland och danne är spårlöst borta.
bensinskalle har blivit mindre aktiv, jonas mer aktiv, chifen är tillbaka och ktm är aldrig inne längre.
vem är CaToxxO?
Här vart man osynlig jaa.
Om någon ska in i crew är det Catoxxo, han är kunnig och trevlig i alla lägen.
Filåt gubben <3 du är lika aktiv som jag, vixke och axel
Senast redigerad av PK den 15 april 2012, 17:55, redigerad totalt 1 gånger.
DEA!! skrev:Nu vet jag att ni är en hel del medlemmar i crew (får ju inte vara för många).
det är jag, vicke smt och axel som är mest aktiva. victorh är inne och kikar ibland och danne är spårlöst borta.
bensinskalle har blivit mindre aktiv, jonas mer aktiv, chifen är tillbaka och ktm är aldrig inne längre.
Jag borde få bli crew vafan! Är ju inne på TSR MINST 4 timmar om dagen! Sen kan jag hjälpa till mycket på sidan så som bilder.. html koder och fixa en del buggar som dyker upp då och då..
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Jag är också inne ofta dock postar jag inte så mycket utan håller mest utkik
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Här vart man osynlig jaa.
Om någon ska in i crew är det Catoxxo, han är kunnig och trevlig i alla lägen.
För att göra det klart för alla här för samma sak har varit uppe förut. Crew är någon som vi admin/mod rekommenderar, sedan diskuterar vi och är alla sams så blir det personen crew och det tar tid innan man kan bli det då vi behöver läsa av personen innan vi bara kan slänga in den som crew. Just nu är det ganska bra med crew medlemmar men vi får se hur det blir i framtiden när forumet utvecklas med, gamla crew medlemmar kan sluta och/eller vi akn få behov av fler Om ni känner att ni vill det så skulle jag kunna starta en tråd för er som är villiga att bli crew att skriva en motivering och vad ni är duktiga på och då kan vi kolla igenom dä också innan vi väljer. Därmed är det inte sagt att om man postar i tråden så blir man crew, det är bara ett uppvisande av intresse. Ingen idé att ge någon chansen att bli crew om de inte är intresserade.
Vet inte om det här är rätt ställe att ge kritik på mods men tror det passar bra.
Chifen du sköter dit jobb så jävla bra och är riktigt trevlig mot medlemmar men även rättvis. Du ger bra seriösa svar med långa förklaringar till var/hur/när en viss del är trasig/ska sitta osv.
Att du kom tillbaks är det bästa som hänt forumet sen jag blev medlem
nått jag har märkt med de som kommer in i crew (detta kan alla wannabe crew ha nytta av! ) de är de som SYNS. inte bara i moppe relaterade frågor utan mest de som syns i offtopic trådarna, de som är först och gnäller på felpostare och de som har ett projekt.
och de är ju lite synd för då glömms ju medlemmarna som istället avstår från att gnälla på en felpost för att man kan ju inte göra nått åt de ändå och då slipper man stöka ner tråden . de finns ju ett par som är duktiga och kan de dom säger men inte bryr sig om " din favvo pizza tråden"
nått jag komm och tänka på bara
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:nått jag har märkt med de som kommer in i crew (detta kan alla wannabe crew ha nytta av! ) de är de som SYNS. inte bara i moppe relaterade frågor utan mest de som syns i offtopic trådarna, de som är först och gnäller på felpostare och de som har ett projekt.
och de är ju lite synd för då glömms ju medlemmarna som istället avstår från att gnälla på en felpost för att man kan ju inte göra nått åt de ändå och då slipper man stöka ner tråden . de finns ju ett par som är duktiga och kan de dom säger men inte bryr sig om " din favvo pizza tråden"
förstod inte riktigt vad du menade? Vi är ju menade för att "gnälla" på felpostare?
yamaha2pwn skrev:nått jag har märkt med de som kommer in i crew (detta kan alla wannabe crew ha nytta av! ) de är de som SYNS. inte bara i moppe relaterade frågor utan mest de som syns i offtopic trådarna, de som är först och gnäller på felpostare och de som har ett projekt.
förstod inte riktigt vad du menade? Vi är ju menade för att "gnälla" på felpostare?
Tycker inte jag, tycker vi är menade att hålla i ordning på forumet o lära upp de som inte vet hur ett forum fungerar
[/spoiler]
Tycker inte jag, tycker vi är menade att hålla i ordning på forumet o lära upp de som inte vet hur ett forum fungerar
jaa "gnälla" som de tycker de låter! senså varför tar en alla sedan man menar något surt för man inte skriver smilisar?
Om dom inte gnäller så kommer ju användaren aldrig förstå att h*n har postat fel, man måste säga till. Idén är ju att forumet ska vara städat och reglerna ska följas, ingen vill ha ett stökigt forum med konstiga trådar huller om buller.
Tja undrar om man kan ändra "namnet" under profil bilden tex svårstartat skrot hög osv. hört att moderaterna eller ngt kan fixa det, kan jag få så det står : bös moppe ?
draceN96 skrev:Tja undrar om man kan ändra "namnet" under profil bilden tex svårstartat skrot hög osv. hört att moderaterna eller ngt kan fixa det, kan jag få så det står : bös moppe ?
Det finns en speciell tråd för det, det är även krav på 1 års medlemskap, 400 inlägg och att ha gjort något meningsfullt på forumet
Är väldigt intresserad av att få bli crew, ni kan väl läsa igenom lite inlägg och tänka över. Hade varit otroligt roligt att få känna att man både har fått ta del och lärt sig väldigt mycket om motorer, och även få en liten "belöning" för sina insatser.