för hårda fjädrar.Henow skrev:Hejsan!
Min Slider varvar och drar iväg vid en viss varvtall. Så te.x. Jag kan gasa och den varvar som fan och sedan drar den iväg. Den har typ inget axx.
Slider 03 30 Setup:
V-ring borta
4 grams
Sito Orginalersättare
Tror du det? Så vilka bör jag byta till?ArvidsZon skrev:för hårda fjädrar.Henow skrev:Hejsan!
Min Slider varvar och drar iväg vid en viss varvtall. Så te.x. Jag kan gasa och den varvar som fan och sedan drar den iväg. Den har typ inget axx.
Slider 03 30 Setup:
V-ring borta
4 grams
Sito Orginalersättare
Vad har du för några nu då?Henow skrev:Tror du det? Så vilka bör jag byta till?ArvidsZon skrev:för hårda fjädrar.Henow skrev:Hejsan!
Slider 03 30 Setup:
V-ring borta
4 grams
Sito Orginalersättare
Har ingen anning.ArvidsZon skrev:Vad har du för några nu då?Henow skrev:Tror du det? Så vilka bör jag byta till?ArvidsZon skrev:för hårda fjädrar.
Men jag ska endå byta fjädrar?:P Därför den typ inte varvar upp... Om jag kör i lera orkar den knappt a driva... Den slirar inte änsArvidsZon skrev:Gör så.Henow skrev:Kan tilläga att den är svag och drar iväg rätt bra i början sedan varvar den som fan och sedan drar den iväg. Går inte så jätte snabbt heller.. Kan ju bero på att den är en 30 moppe, Kan det hjälpa plugga ur och byta upp i munstycke?