Speedfight 3 konstig slang

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Piaggio.Pontus
Elmoped

Speedfight 3 konstig slang

Inlägg av Piaggio.Pontus »

Tjena jag hjälpte en polare med hans speedfight 3 som inte startar så vi tog bort sadeln och mötter av den här slangen. Det ser ut som att den ska ha någon sorts anslutning till slangen som går från luftburken. Har även bränts hål i slangen så den lär bytas ut så fort vi vet vad det är för slang. //Pontus
Bild
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

Är det luftfilltret längt till vänster?
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Emil
Elmoped

Inlägg av Emil »

Kanske kattalysatorn, vet ej hur och vart den går på en speedfight.
Piaggio.Pontus
Elmoped

Inlägg av Piaggio.Pontus »

TechnoMen skrev:Är det luftfilltret längt till vänster?
något sorts luftintag skulle jag tro är om man tar loss filtret så är det som små hål där i plasten så luft ska komma in och han har original filter på men kanske såg dock ej ut som ett :P
olleerikzzon
Elmoped

Re: Speedfight 3 konstig slang

Inlägg av olleerikzzon »

Piaggio.Pontus skrev:Tjena jag hjälpte en polare med hans speedfight 3 som inte startar så vi tog bort sadeln och mötter av den här slangen. Det ser ut som att den ska ha någon sorts anslutning till slangen som går från luftburken. Har även bränts hål i slangen så den lär bytas ut så fort vi vet vad det är för slang. //Pontus
Bild
Det är en slang som går från avgasröret. Jag har själv en speedfight 3 och försökte lista ut vad den hade för funktion. Det enda jag kom fram till är att om man "stryper" slangen låter det mindre på låga varv.
Skriv svar