mm jag bytte till ett borrat insug men de borde gå att använda orginal ändå oså är det inget motstånd när jag kickar så de måste vara något större problem..
men bytt till 16 mm förgasare.. de kommer märka en jävla skillnad för övrigt, hur låter din 5,1/2.. min kompis tänkte köpa de men hans bror sa att de nästan låter mer en 70 cc.. att dom låter ganska vasst.
Jag vet inte om jag bryter mot några regler eller så nu men jag ska kanske köpa en original Honda MT5 och jag vill inte lägga ner för mycket tid eller pengar på den.
farsan har jobbat på bilmeck i 20+ år och han vill inte att jag ska köra trim av nån anledning...
(han har åkt fast enligt morsan). Så jag undrar om de sitter plugg i förgasarn som man kan borra upp lite snabbt eller så ?
Eller om det finns fler pluggar som är ganska lätta på att borra upp / ta bort
Grim_reaper_SwE skrev:Jag vet inte om jag bryter mot några regler eller så nu men jag ska kanske köpa en original Honda MT5 och jag vill inte lägga ner för mycket tid eller pengar på den.
farsan har jobbat på bilmeck i 20+ år och han vill inte att jag ska köra trim av nån anledning...
(han har åkt fast enligt morsan). Så jag undrar om de sitter plugg i förgasarn som man kan borra upp lite snabbt eller så ?
Eller om det finns fler pluggar som är ganska lätta på att borra upp / ta bort
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information