köpte den på 24mx.se och den kostade 549krstreamjr skrev:vart köpte du lycktan? och vad kosta den?
Lyckas skall jag.. Men det kommer inte bli lätt.. Tror motorn är både för bred och hög.. Kommer nog ta i tanken.. Elen finns INGEN dokumentation på. Min motor verkar ha helt andra färger på sladdarna än alla andra..Victorh skrev:haha kommer bli kul att se hur du kommer att lyckas!
Skall det reggas till motorcykel sedan?
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Drevet sitter på vänster sida.. Är ju inte så korkad så jag köper en motor med drevet på fel sidaConnyH skrev:najs !drevet är nog på vänser sida kollade upp det
kommer aldrig att passaom du inte lägger VÄLDIGT många timmar på att laga om nästan allt. kom ihåg att förstärka ramen också kommer inte hålla annars
Härligt med lite posetiva kommentarerMrAndersson skrev:Haha, fan vad nice!![]()
Men helt ärligt nu,hur orkar du köpa en 200cc motor för och sätta på den på en moppe ram? Varför inte bara köpa en mc?
Dock så gillar jag detta projektet sjukt mycket! O jag hoppas de går bra! Och jag vill ha film på första starten!
Kan även meddela att min första tanke när jag såg motorn va VAFAN HÅLLER HAN PÅ MED... HAha![]()
![]()
Lycka till nu!
Bra att du tolka de possitivt ! DÅ jag var orolig för att de lät negativt!Majkey skrev:Härligt med lite posetiva kommentarerMrAndersson skrev:Haha, fan vad nice!![]()
Men helt ärligt nu,hur orkar du köpa en 200cc motor för och sätta på den på en moppe ram? Varför inte bara köpa en mc?
Dock så gillar jag detta projektet sjukt mycket! O jag hoppas de går bra! Och jag vill ha film på första starten!
Kan även meddela att min första tanke när jag såg motorn va VAFAN HÅLLER HAN PÅ MED... HAha![]()
![]()
Lycka till nu!.. Har fått en massa kritik, typ "kina skit, köp crossmotor" m.m m.m.. Men jag vill inte ha nån jävla crossmotor XD...
Hmm varför? Joo, jag tycker om att bygga och modifiera.. Mrxen står mig varmt om hjärtat och vart e glädjen med att bara köpa och köra? Det är ju arbetet som är roligt.. Och stoltheten när man får allt att fungera..
Första tanken för mig när jag fick hem motorn va oxå "VAFAN HÅLLER JAG PÅ MED" XD.. Den var ju ngt större än vad jag hade förväntat mig.. Men AM6an var redan sålt.. Så det är bara att fortsätta
Majkey skrev:up
Majkey skrev:Update