Tjena. Som en del vet så har jag haft problem med min neos om att den inte driver fram. Nu när jag entligen har lyckats fått den att driva så gick den lite orent så jag tog ner förgösaren och gjorde rent den. Men när jag monterade allt så var allt som vanligt sen skulle jag starta de då startade den itne så ag tog startgas då gick den några sekunder och dog så jag misstänkte att jag hade suttit ngot fel. Så då börjar jag ta bort alla slangar från förgasaren och när jag tar bort den där slangen som går från förgasaren ner till cylindern så kommer det en liite liiiten fjäder ut från den slangen? och sen plockade jag ner fögasaren och satte i hopp den som den skulle vara men jag vet absolut inte vart den där lila fjädern ska sitta så jag prövade utan vilket inte gav något vidare resultat då den startade inte alls. Så min fråga är nu vart den där lilla fjädern ska sitta? Den kom liksom ut ur munstycket där slangen som går från förgasaren ner till cylindern? :/ eLLEr det kanske är något annat fel någon som har någon ide? hoppas ni fattar. Lite surt nu när man börjar bli grymt moppe kåt när de är fint väder osv ..
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
möjligen throttlefjädern? lägg upp bild.
alt. skruva ner den i molekyler, lägg upp en stor och tydlig bild så kan jag hjälpa dig hur du ska sätta ihop den