Tjejer kan köra växlat

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

En brud skjussade mig på min moppe och kör fullfart på raksträcka sen vänder huvet och börjar kolla på mig och säger visst kör jag bra? plötsligt ligger vi i diket.
En annan brud som skjussade mig bromsade med fötterna i baken ist för använda bromsen som satt på moppen?... Borde säga de mesta
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

I min skola så är det en som har en sym 30 moppe o han kör som han vorre full eller ngt, han vinglar o kan ej trafikreglerna... :evil: sånna som han bör inte ha moppekort :twisted:

det är bra att du kör moppe o tycker det är kul :)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

Kan ingen modd eler nå låsa tråden? Menar den leder ju öndå ingevart bara massa uppmärksamhet bruden vill ha verkar de som. :roll:
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

D3nnis skrev:Kan ingen modd eler nå låsa tråden? Menar den leder ju öndå ingevart bara massa uppmärksamhet bruden vill ha verkar de som. :roll:
Jees.. Ganska onödig tråd endå.

Slutsats: Tjejer kan köra växlat.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

Ändrade rubrik och öppnade håll er seriösa eller försök vara utan posthunt

Btw varför skulle man inte tro du kör Derbi för själv tycker jag deras skotrar är helt fina! :)
Användarens profilbild
illegalJocke
Elmoped

Inlägg av illegalJocke »

vet en tjej som körde en trimmad Derbi Senda som gick som fan där ja bor. såg henne ganska ofta innan ja skaffade moppen var 14 då. kommer ihåg när man såg henne kom hon full fart sket verkligen i alla jävla regler och inte ens en liten gnutta trafikvett. körde rakt över korsningar och skit utan att tpy bromsa eller bry sig om att det finns andra i trafiken. sen lite senare fick ja veta att hon hade krockat och kvaddat hela moppen och sen efter det har hon som ja vet aldrig satt sig eller kört moppe efter det xD och hon körde inte moppe länge innan det hände heller ^^
Användarens profilbild
Timpis
Svårstartad skrothög

Inlägg av Timpis »

Vf skulle inte brudar kunna köra växlat för? Jävla idiot.
Tim@Mnf
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

ktm_danielsson skrev:
aerox-sami skrev:
Roxxen96 skrev:Tycker det är fett nice att det ändå finns motorintresserade tjejer, dock synd att det finns så få.

Som Pkaaay sa så är det tyvärr så att stora andelen av manliga och kvinnliga könet, så är den stora delen män som är motorintresserade.

Jaja det är som det är. Kul att det finns några tjejer med motor intresse iallafall! ;)

Lär ju va helt underbart att vara tjej och ha en moped som går snabbt, och se killarnas miner när de blir omdragna! HAHA. Vet dock inte om du har trimmad moped, men syftade i allmänhet.
nej fyfan... då hade jag dragit ut 125an och visat att jag är snabbast :lol:
Lycka till o köra om någon med en Suzuki...
drar säkert din sketna ktm exc...
säkert också med min gammla kx 125 ;) för kawa är bättre än ktm så är det bara!

jag har sett en tjej som körde runt förra sommaren med en aprilia växlat och hon körde bra :P ser inga problem med tjejer och växlat :)
Mura Got Blunt?
Skriv svar