K.Älg skrev:Dubbelpost igen
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Bergsten skrev:K.Älg skrev:Dubbelpost igen
PK skrev:Alltså antingen så är du ett troll eller så är de serriöst ***********...
Vad är felet?
vad vil du göra åt saken?
vad har du gjort med mopeden?
mad har du försökt att fixa?
var bor du?
Skriver du inte som jag skrev i nästa inlägg du gör här så låser jag tråden för dig.
och sluta dubbelposta för fan.
Ingen oftopic snälla.MrAndersson skrev:PK skrev:Alltså antingen så är du ett troll eller så är de serriöst ***********...
Vad är felet?
vad vil du göra åt saken?
vad har du gjort med mopeden?
mad har du försökt att fixa?
var bor du?
Skriver du inte som jag skrev i nästa inlägg du gör här så låser jag tråden för dig.
och sluta dubbelposta för fan.
det var min första tanke, troll!
Men inte säkert!
Kolla färgen på munstycket, och hur låter den när du drar fullgas snabbt? orkar den inte eller bööööar den?dwoc skrev:Okej ledsen för alla doubleposts.. ska försöka förklara felet just nu.. Monterade först alltihop men lämnade in på en MC verkstad som plockade isär och plockade ihop allt igen så de ska vara rätt monteratproblemet är att när jag kör så för de första har acclerationen försvunnit och så när jag trycker på så hackar den och går orent.. skulle hemst gärna vilja att någon kom och hjälpa mig
Bor 2 mil ifrån norrtälje
Närmare bestämt Rimbo! tack på förhand boys!
Färgen på munstycket? Är du helt borta eller?MrAndersson skrev:Kolla färgen på munstycket, och hur låter den när du drar fullgas snabbt? orkar den inte eller bööööar den?dwoc skrev:Okej ledsen för alla doubleposts.. ska försöka förklara felet just nu.. Monterade först alltihop men lämnade in på en MC verkstad som plockade isär och plockade ihop allt igen så de ska vara rätt monteratproblemet är att när jag kör så för de första har acclerationen försvunnit och så när jag trycker på så hackar den och går orent.. skulle hemst gärna vilja att någon kom och hjälpa mig
det var bättredwoc skrev:Okej ledsen för alla doubleposts.. ska försöka förklara felet just nu.. Monterade först alltihop men lämnade in på en MC verkstad som plockade isär och plockade ihop allt igen så de ska vara rätt monteratproblemet är att när jag kör så för de första har acclerationen försvunnit och så när jag trycker på så hackar den och går orent.. skulle hemst gärna vilja att någon kom och hjälpa mig