snabb hjälp tack! jag håller på och sätter på nya cylindern på min peugeot vivacity, cylindern är en polini 70 sport, och jag fick inte med några pinbulltar, orginal pinpbulltarna är lite för tjocka för topplocket. vad gör jag ? borrar lite försiktigt i topplocket?
går det verkligen och borra upp? om jag inte minns fel så sitter det o-ringar runt pinnbultarna och om man då borrar upp så kanske det blir nå knas
men det kan ju gå men jag skulle rekomendera och köpa nya pinnbultar som passar ist
demmuus95 skrev:går det verkligen och borra upp? om jag inte minns fel så sitter det o-ringar runt pinnbultarna och om man då borrar upp så kanske det blir nå knas
men det kan ju gå men jag skulle rekomendera och köpa nya pinnbultar som passar ist
viva är luftkyld så dom har inga o-ringar runt pinnbultarna
jag o min polare råkade ut för en liknande grej då hans barkit cylinder inte gick hela vägen ner till packningsytan, då var de gängorna på pinnbultarna i botten som tog emot, vi borrade lite sen satt de som en smäck!
så kolla så du inte kan förstöra något när du borrar ( var rädd om packningsytan osv...) sen borrar du med ett borr som är 0,5mm större än hålet och provar igen
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
demmuus95 skrev:går det verkligen och borra upp? om jag inte minns fel så sitter det o-ringar runt pinnbultarna och om man då borrar upp så kanske det blir nå knas
viva är luftkyld så dom har inga o-ringar runt pinnbultarna
haha vilken miss! tänkte inte så långt eftersom jag har samma cylinder