Hur lyckas man dra sönder skallen på en skruv som inte ens ska sitta fast?
Nåja, hur som helst så får man anpassa sig efter hur resterna ser ut, hur åtkomligt det är o.s.v, så en bra bild skulle göra det lättare att ge råd.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Åååh jag blir tokig. Jag tror jag har svarat på den här frågan 1635 gånger utan att överdriva. Den är lika vanlig som "Behöver jag byta munstycke om jag trimmar? Min kompis säger att det är onödigt"
#1: Använd TS:s sökfunktion
#2: Gå in på en av de 9999 trådarna om ämnet
#3: Läs svaren -> 1. Rörtång(fungerar inte i ditt fall, det hade du kunnat räkna ut) 2. Borra i skruven och för in något i hålet för att ta spjärn och skura ut den. 3. Svetsa på en skruv på den befintliga. 4. Ta en dremel, gör ett minustecken genom att "såga" i skruven. använd sedan en skruvmejsel för att skruva ut skruven.
Kan även informera att jag hade bestämt mig för att nästa gång jag ser denna fråga ta en paus från sidan. Detta är alltså min sista post på minst en månad (minimum-paus), eller helt enkelt min sista alls om jag anser det mest skönt att slippa folk som inte förstår hur ett forum fungerar.
Tack för mig, hoppas mitt svar gav dig tillräckligt med information till att lösa ditt absurt överdiskuterade problem. Jetforce
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
gandih500 skrev:Borra ett litet hål ta sen och kör in en grispitt där sen vrid om så ska det lostna
Nej.
Grispitt är det sämsta verktyget som finns. Sitter sskruven fast såpass att man rundat spåren så kommer grispitten antingen att spräcka godset, inte greppa helt enkelt, eller gå av.
Haha ja jag undrar precis samma sak
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Jetforce_Dahlin skrev:Åååh jag blir tokig. Jag tror jag har svarat på den här frågan 1635 gånger utan att överdriva. Den är lika vanlig som "Behöver jag byta munstycke om jag trimmar? Min kompis säger att det är onödigt"
#1: Använd TS:s sökfunktion
#2: Gå in på en av de 9999 trådarna om ämnet
#3: Läs svaren -> 1. Rörtång(fungerar inte i ditt fall, det hade du kunnat räkna ut) 2. Borra i skruven och för in något i hålet för att ta spjärn och skura ut den. 3. Svetsa på en skruv på den befintliga. 4. Ta en dremel, gör ett minustecken genom att "såga" i skruven. använd sedan en skruvmejsel för att skruva ut skruven.
Kan även informera att jag hade bestämt mig för att nästa gång jag ser denna fråga ta en paus från sidan. Detta är alltså min sista post på minst en månad (minimum-paus), eller helt enkelt min sista alls om jag anser det mest skönt att slippa folk som inte förstår hur ett forum fungerar.
Tack för mig, hoppas mitt svar gav dig tillräckligt med information till att lösa ditt absurt överdiskuterade problem. Jetforce
Gå och ta din pauos då. Tror inte folk uppskattar om folk är neggativa och ska klaga. Ist kan man väll länka tråden eller nå skit ist för att sitta och tycka synd om sig själv för de kommer upp en tråd för ofta som en annan aldrig har sett.
Tack för svaren ni andra oxå
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
gandih500 skrev:Borra ett litet hål ta sen och kör in en grispitt där sen vrid om så ska det lostna
Nej.
Grispitt är det sämsta verktyget som finns. Sitter sskruven fast såpass att man rundat spåren så kommer grispitten antingen att spräcka godset, inte greppa helt enkelt, eller gå av.
Haha ja jag undrar precis samma sak
Det funkade fin fint på min polares luftskruv. Den hade toppen gått av på....