Tackar! Får hoppas att det blir snyggt, det är ju svårt att få till formerna rätt i kanterna men det blir väl brademmuus95 skrev:blev ju rätt fränt med aeroxkåpan!
TackMattyyy skrev:Fyfan vad najs det blev nu!
Några kåpor är jag ganska nöjd med faktistdemmuus95 skrev:btw blir det bra resultat med färgen?
tack! Jag tycker det är roligt att hålla på med moppen på fritiden och försöker göra så mycket jag hinner varje dagRiejuman skrev:Roligt projekt att följa då du updaterar väldigt ofta![]()
Btw snygg framkåpan kommer bli
Man tackar!meckARN96 skrev:Snygg! =D
Tänkte det först men det är fel vinkel eller vad man ska säga på kåpanwidell skrev:du skulle satt modden längre ner på kåpan, blir lite angry eyes effekt då.
annars är den fet!
Tack! Inte riktigt klart men man ser ju hur det blirRoxxen96 skrev:Blev nice med moddningen, galler bakom sen eller? Finmönstrat vitt eller något snyggt.
Jag håller på fundera på om jag verkligen ska göra det men vi får seBAAAOOOUUTIAN skrev: när du ändå moddar, kör på evileyes! fan va snyggt de e på symarna
Ja du, det mätte jag faktist inte, men det är ju ca 2-4 cm utanför luftintagen som jag skar ut den. Du kan även se på bilderna jag har tagit!slider_jeppe skrev:älg!, vad är måtten på den ut skurna aerox kåpan, höjd och bredd?
Tack!Victorh skrev:fan vad frän aerox frammkåpa!tror nog jag gör samma sak på min matrix!
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Tackar! Är själv riktigt nöjd hittils med kåpanRoxxen96 skrev:Blev riktigt snygg modd med aerox kåpan, och ser ut att bli riktig brutal med angry eyes'en!Fortsätt så!
Tackar!Gröngöling skrev:Framkåpan är förjävla fet!
Danke!slider_Alex skrev:frän kåpa
Får hoppas detjulle96 skrev:framkåpan ser frän ut!, Den kommer nog bli unik XD
Nä det tror jag inteVoxuzZ skrev:Nästan ett av dom bästa projekten på tsr ^^
Tack så mycketVoxuzZ skrev:Bra och jämna updates, bra bilder, rolig ovanlig moppe, kul med mods och grejer. Imo är det riktigt bra!Älg skrev:Nä det tror jag inteVoxuzZ skrev:Nästan ett av dom bästa projekten på tsr ^^
tackar så mycketJurpanS skrev:Riktigt kul att följa ditt projekttycker också att du har moddat in aerox-kåpan riktigt snyggt
![]()