Tjenixen ska som sagt köpa en ny slider som kommer vara svart och härom dagen såg jag i en affär att dom hade en motorcykel med vit och orange fälgar såg ganska fräckt ut speciellt när dom körde med den såg som sagt riktigt fräckt ut enligt mig då och då undrar jag hade det varit snyggt att göra det på en slider? tänkte isf ha vit och reflexsgröna tänkte på vit för crash puckarna är vita och sen reflexsgrönt ser ganska coolt ut syns mkt i mörkret men tänkte höra med er vad ni tycker att man ska ha och vilket som ser snyggast ut hehe även en bild på hur motorcyklen såg ut
ledsen om där e lite stav fel men har som sagt läs och skriv svårigheter..
Personligen så tycker jag inte att det var någon höjdare. Nu kan ju det självklart ändras efter färgval, men just den kombinationen tyckte inte jag var någon höjdare.
Då tycker jag nästan istället att lacka varannan eker skulle vara snyggare!
Kör på! Om det inte blir snyggt så blir det iaf jävligt coolt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jag skulle ha kört på de färgerna, blir nog snyggt med vit o reflexgrönt bättre att vara annorlunda än att man är en av de som har allt likadant, de blir lixom bara tråkigt o ut tjatat.
99% av dom som har det är fuckostylade derbis från spanien...
blä du är så tråkig
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Hugge66 skrev: då och då undrar jag hade det varit snyggt att göra det på en slider? men tänkte höra med er vad ni tycker att man ska ha och vilket som ser snyggast ut hehe
som sagt. han frågade oss vad vi tyckte och jag sa att JAG tyckte att det var fult.
Det är grymt snyggt sådär, är man förvånad över att det var en sådan underbar skapelse som en KTM du fick denna brillianta idén ifrån. Självklart ska du göra det, det är grymt snyggt!
ktm_danielsson skrev:Det är grymt snyggt sådär, är man förvånad över att det var en sådan underbar skapelse som en KTM du fick denna brillianta idén ifrån. Självklart ska du göra det, det är grymt snyggt!
hehe kör ktm så spanar lite extra när man ser en , såg då detta ska göra det när jag har köpt moppen kommer lägg upp en bild men det tar nog ett litet tag
Är det någon som vet vad man kallar det? för det borde ju ha ett namn som
Half paint wheels ,two color wheels ja ni fattar vad jag menar uppskattar gärna om ngn svarar