blivit nerslagen x antal gånger. jag går ut ändå2stroke skrev:Hur tänker ni?
Ni ser en "vardaglig misshandel", hur skulle ni själva känna er om 7 personer gick på er och ni fick däng? Killen hade tur, sjukt jävla dåliga var dom på och slåss.
PK, hans fysiska skador tar 1 månad att läka, hans psykiska då? Han kommer må så jävla dåligt över det där länge, han kommer vara rädd för att gå ut en längre tid, skillnad på sådant
Återkom när du varit i ett sådant brutalt underläge som därPoWeRKinG skrev:blivit nerslagen x antal gånger. jag går ut ändå2stroke skrev:Hur tänker ni?
Ni ser en "vardaglig misshandel", hur skulle ni själva känna er om 7 personer gick på er och ni fick däng? Killen hade tur, sjukt jävla dåliga var dom på och slåss.
PK, hans fysiska skador tar 1 månad att läka, hans psykiska då? Han kommer må så jävla dåligt över det där länge, han kommer vara rädd för att gå ut en längre tid, skillnad på sådant
menar, att han inte kommer våga gå ut efter detta är ju inte så troligt. i värsta fall får han väll byta skola eller liknande..
3v40 är ännu värre underläge, visar mindre respekt för dom nu än innan.2stroke skrev:Återkom när du varit i ett sådant brutalt underläge som därPoWeRKinG skrev:blivit nerslagen x antal gånger. jag går ut ändå2stroke skrev:Hur tänker ni?
menar, att han inte kommer våga gå ut efter detta är ju inte så troligt. i värsta fall får han väll byta skola eller liknande..
helt rättMrAndersson skrev:3v40 är ännu värre underläge, visar mindre respekt för dom nu än innan.2stroke skrev:Återkom när du varit i ett sådant brutalt underläge som därPoWeRKinG skrev: blivit nerslagen x antal gånger. jag går ut ändå
Går ut, är inte rädd för dom. Tror han kan ta de lungt om du vet hela historien så har han nog lite folk bakom ryggen också!
aa men asiaten fick inte så farliga skador men fyfan upp till han men själv skulle jag säkert alldri kunna gå ute på kvällarna efter en såndär händelse!PoWeRKinG skrev:helt rättMrAndersson skrev:3v40 är ännu värre underläge, visar mindre respekt för dom nu än innan.2stroke skrev: Återkom när du varit i ett sådant brutalt underläge som där
Går ut, är inte rädd för dom. Tror han kan ta de lungt om du vet hela historien så har han nog lite folk bakom ryggen också!
PS: har inte varit uppe i 7 vs 1, men varit uppe i 6 vs 2 och 4 vs 1...
Troll?potog skrev:Därför ska man bära vapen! Tänk er om pojken själv hade burit på en glock21 då har han 16 st 45acp i sitt mag å dom va 7 killar....... Ni förstår ju att detta hade slutat bättre då.
(Ja jag e också överdrivet kunnig om vapen)
a nä facktiggt inte.HUBBA skrev:Troll?potog skrev:Därför ska man bära vapen! Tänk er om pojken själv hade burit på en glock21 då har han 16 st 45acp i sitt mag å dom va 7 killar....... Ni förstår ju att detta hade slutat bättre då.
Dom borde brännas levande på ett bål.. fegt att man måste vara 7 mot en liten kines
missade du alla sparkar i ansiktet? tänderna såg nog inte allt för bra ut efter det och sånt är ett jävla helvete, att inte kunna äta och prata normalt.Victorh skrev:aa men asiaten fick inte så farliga skador men fyfan upp till han men själv skulle jag säkert alldri kunna gå ute på kvällarna efter en såndär händelse!PoWeRKinG skrev:helt rättMrAndersson skrev: 3v40 är ännu värre underläge, visar mindre respekt för dom nu än innan.
tyvärr kollade bara slutet orkar inte kolla på såntdär skit som inte får hända bara !Zer0x skrev:missade du alla sparkar i ansiktet? tänderna såg nog inte allt för bra ut efter det och sånt är ett jävla helvete, att inte kunna äta och prata normalt.Victorh skrev:aa men asiaten fick inte så farliga skador men fyfan upp till han men själv skulle jag säkert alldri kunna gå ute på kvällarna efter en såndär händelse!PoWeRKinG skrev: helt rätt
Sen så hade han och hans 10 kompisar (tror det var fler) gått på 2 av killarna som misshandlade kinesen och gjort iprincip samma sak om man ska tro förklaringsvideon.
Ok, du vill flasha med din "kunskap"... Men hitta ett bättre tillfälle ffspotog skrev:a nä facktiggt inte.HUBBA skrev:Troll?potog skrev:Därför ska man bära vapen! Tänk er om pojken själv hade burit på en glock21 då har han 16 st 45acp i sitt mag å dom va 7 killar....... Ni förstår ju att detta hade slutat bättre då.
Dom borde brännas levande på ett bål.. fegt att man måste vara 7 mot en liten kines
bara för å bevisa detta så skriver jag upp lite random fakta om olika vapen.
tex
M16 amunition 5,56x45 NATO
Glock från Australien Tillverkar endast pistoler å diverse tillbehör
De Glock modeler som skjuter 9x19mm (9mm)
G17,G18,G26,G37
G17 som e försvarsmaktens sido vapen även känd som pistol88
Dom använder också ak5c som tillverkas av bofors vilket e en kopia på FN FNC
Skjuter sam 5,56
Colt 1911 USAs tjänster vapen enda sen första världskriget å den skjuter den väl berömda 45acp samma som tommy gun å Kriss super V (vektor)
Vill säga att jag inte använde Google för å få reda på detta
A ville bara bevisa att det inte va trollTuta skrev:Ok, du vill flasha med din "kunskap"... Men hitta ett bättre tillfälle ffspotog skrev:a nä facktiggt inte.HUBBA skrev: Troll?
tex
G17,G18,G26,G37
Skjuter sam 5,56
Colt 1911 USAs tjänster vapen enda sen första världskriget å den skjuter den väl berömda 45acp samma som tommy gun å Kriss super V (vektor)
kinesen och hans kompisar hade dunkat på 2 st innan, det var anledningen till att dom gick 7 på honom. Om det nu stämmer så är det inte ett dugg synd om killen. Som man bäddar får man ligga.streamjr skrev:om jag har fattat allt rätt så var han nog inte oskyldig och efteråt hade han skicka 20 pers på 2 av dom...
"Skulle vara glad om det var jag" hoppas du blir nedslagen av sju pers bara för det, jag hoppas verkligen det, då får vi se hur jävla glad du är. Du hade inte fått ett skit eftersom dom troligtvis inte åkt fast. "Lite stryk kan alla ta".... tänker inte ens tjafsa mer, blir nästan argare på dig än på videon.PoWeRKinG skrev:som vi säger till en kompis i klassen. bara en asiat. finns fler
nä men det är ju hemskt.. dock inget nytt...
skulle vara glad om det var jag faktiskt
läketid skador: max 1 månad
dom miljonerna han kan stämma dom på: tillräckligt för att ha dom som misshandlade honom som personliga anställda att torka honom i röven..
lite stryk kan alla ta. barra att gilla läger och se frammåt och ta nya kliv.
Gratulerar till varningen, håll dig till filmen och saker som berör den i framtiden. Din kunskap om vapen har ingenting med det här o göra.potog skrev:A ville bara bevisa att det inte va trollTuta skrev:Ok, du vill flasha med din "kunskap"... Men hitta ett bättre tillfälle ffspotog skrev: a nä facktiggt inte.
tex
G17,G18,G26,G37
Skjuter sam 5,56
+1! Jag fattar inte folk som säger dom kan inte slåss osv vad i helvete det spelar väl ingen roll 7 personer som sparkar och slår en man som ligger ner då behöver dom inte vara värsta mma fighters för att han ska skada sig både psykiskt och fysiskt! Ni hade nog inte varit så kaxiga i samma situation eller?ktm_danielsson skrev:"Skulle vara glad om det var jag" hoppas du blir nedslagen av sju pers bara för det, jag hoppas verkligen det, då får vi se hur jävla glad du är. Du hade inte fått ett skit eftersom dom troligtvis inte åkt fast. "Lite stryk kan alla ta".... tänker inte ens tjafsa mer, blir nästan argare på dig än på videon.PoWeRKinG skrev:som vi säger till en kompis i klassen. bara en asiat. finns fler
nä men det är ju hemskt.. dock inget nytt...
skulle vara glad om det var jag faktiskt
läketid skador: max 1 månad
dom miljonerna han kan stämma dom på: tillräckligt för att ha dom som misshandlade honom som personliga anställda att torka honom i röven..
lite stryk kan alla ta. barra att gilla läger och se frammåt och ta nya kliv.
Gratulerar till varningen, håll dig till filmen och saker som berör den i framtiden. Din kunskap om vapen har ingenting med det här o göra.potog skrev:A ville bara bevisa att det inte va trollTuta skrev: Ok, du vill flasha med din "kunskap"... Men hitta ett bättre tillfälle ffs
titta på förklaringsvideon. och sen var det kinesens 20 kompisar på 2 av dom som misshandlade i videon INNAN det i videon hände.difaren skrev:Vad grundar du det på?streamjr skrev:om jag har fattat allt rätt så var han nog inte oskyldig och efteråt hade han skicka 20 pers på 2 av dom...
OCH det är fortfarande inte rätt att göra sådära!
och sen så är det väl helt rätt att skicka 20pers på 2 av demdära.. jävla fittor
håller med!difaren skrev:Vad grundar du det på?streamjr skrev:om jag har fattat allt rätt så var han nog inte oskyldig och efteråt hade han skicka 20 pers på 2 av dom...
OCH det är fortfarande inte rätt att göra sådära!
och sen så är det väl helt rätt att skicka 20pers på 2 av demdära.. jävla fittor