Någon som fått spam mail av "Vladimir kozc"? Både jag, axel och difaren har fått? Funderar på om det är någon spambot som har tagit alla email adresser från TSR och skickar en massa epost. Difaren fick över 200 mail Själv fick jag bara 20 typ. Någon annan som fått mail av han?
vicke xX SMT skrev:Någon som fått spam mail av "Vladimir kozc"? Både jag, axel och difaren har fått? Funderar på om det är någon spambot som har tagit alla email adresser från TSR och skickar en massa epost. Difaren fick över 200 mail Själv fick jag bara 20 typ. Någon annan som fått mail av han?
edit: Mura fick också mail nu.
Jag har inte fått nått mail iaf men vad står det då?
vicke xX SMT skrev:Någon som fått spam mail av "Vladimir kozc"? Både jag, axel och difaren har fått? Funderar på om det är någon spambot som har tagit alla email adresser från TSR och skickar en massa epost. Difaren fick över 200 mail :roll: Själv fick jag bara 20 typ. Någon annan som fått mail av han?
edit: Mura fick också mail nu.
Jag har inte fått nått mail iaf men vad står det då?
Öppnade inte mailet med i "Ämne" stod det typ "En sida du måste besöka :-)"
vicke xX SMT skrev:Någon som fått spam mail av "Vladimir kozc"? Både jag, axel och difaren har fått? Funderar på om det är någon spambot som har tagit alla email adresser från TSR och skickar en massa epost. Difaren fick över 200 mail Själv fick jag bara 20 typ. Någon annan som fått mail av han?
ARGH!! *fult ord* VAD JAG BLIR ARG! Kommer hem och ska ta sig en runda med Tunturi, SÅ ÄR DET NÅTT JÄVLA PISSHUVUD SOM HAR STÄLLT DEN UTE, VITTU MINUSGRADER! Kickade i en kvart och inte ett jävla liv...
ValoPallo skrev:ARGH!! *fult ord* VAD JAG BLIR ARG! Kommer hem och ska ta sig en runda med Tunturi, SÅ ÄR DET NÅTT JÄVLA PISSHUVUD SOM HAR STÄLLT DEN UTE, VITTU MINUSGRADER! Kickade i en kvart och inte ett jävla liv...
Det är sånt här man blir seriemördare av
Pisshuvudet är du?
Slut moped
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
Skruvade av bakfälgen på Vivan idag och såg att dett hade lossnat en kant i innerkanten mot blocket den var ungefär 7cm bred och 1cm djup tur att man hade en fälg med fräscha däck låg och skräpade
Mattyyy skrev:Skruvade av bakfälgen på Vivan idag och såg att dett hade lossnat en kant i innerkanten mot blocket den var ungefär 7cm bred och 1cm djup tur att man hade en fälg med fräscha däck låg och skräpade
Mattyyy skrev:Skruvade av bakfälgen på Vivan idag och såg att dett hade lossnat en kant i innerkanten mot blocket den var ungefär 7cm bred och 1cm djup tur att man hade en fälg med fräscha däck låg och skräpade
Oj! att jag missa detta jag som e stort tintin fan tack för påminnelsen
Han är en hjälte!
Har du sett den nya animerade?
A der har jag den e grym!
Edit: hat två tintin tröjor en liten rymdraket från... Samt samlar bilar från bökerna som tex den där gula bilen han hade i Kongo