Tja. jag bytte allt i variatorn. trim set , nu när jag fick dit allt så skulle jag ut och testa den går skit bra i början accet är as bra men den varvar skit mkt och låter skit högt ifrån mitt ZX leovince effekt rör. det rök ifrån den efter jag hade kört.
är det för att zx är ett lågvarvit rör eller ? för hårda fjädrar , tryckfjäder ? vikter ?
Mxabbe1 skrev:Vilken rök det ifrån? Det låter som att du har för lätta vikter i. Vad har du för variator? fjädrarna kan vara för hårda med:P
Det rök ifrån röret . men jag har ett par lite tyngre vikter ska jag sätta dit dem och testa ?.
så för lätta vikter så varvar den mkt eller vah ?
Japp prova de tyngre vikterna:) exakt lättare vikter gör att motorn varvar mer och tvärtom
Hej igen , jag testade nu med de tyngre vikterna och den gick bra (: . men typ när jag kört 10 meter (full gas) så är det typ slö ,
du tror inte det är bättre att skicka över tryckfjädern till original , har nämligen dem gula kopplingfjädrarna på koppling (original)
Livelawe skrev:
Det rök ifrån röret . men jag har ett par lite tyngre vikter ska jag sätta dit dem och testa ?.
så för lätta vikter så varvar den mkt eller vah ?
Japp prova de tyngre vikterna:) exakt lättare vikter gör att motorn varvar mer och tvärtom
Hej igen , jag testade nu med de tyngre vikterna och den gick bra (: . men typ när jag kört 10 meter (full gas) så är det typ slö ,
du tror inte det är bättre att skicka över tryckfjädern till original , har nämligen dem gula kopplingfjädrarna på koppling (original)
Sluta dubbelposta.
Prova dig fram svårt att diagnosera felet från en skärm ngn helt annan stans