randomguy13 skrev:Jo så kan man ju göra men det går inte på den här moppen finns ingen kick alls bara elstart och det gick inte o spring igång den.Mura skrev:när min moppe hade stått länge så stängde jag av tändningen och kickade sen satte på och kicka en ordentlig jävel så starta den
eftersom det tydligen inte fanns ngn kick kan det blir liiite svårt..?Speedfighter nr 1 skrev:Du ska prova och kicka så du hör att kolven går runt, sen skall du också kolla att den får gnista. Om den inte får det kan det vara tändspolen tillexempel som är trasig. rulla lite på moppen s att inte hjullagrena har rasat alltså så att den rullar bra, och när du väll gör det kan du även se efter om det finns några eventuella glapp.
Faktist, kan ju varit skuren.HasSse666 skrev:Mitt råd köp inte en moppe som inte startar (om du är noob)!
Lita aldrig på råd typ "det är bara att byta tändstift"!
Om det nu är så enkelt att fixa varför repar man inte själv..?
Så är du duktig på skruva PRUTA annars köp inte...
Det finns andra moppar
Kan vara vad som helst, en bäver i insuget om man har oturPunkarn skrev:Faktist, kan ju varit skuren.HasSse666 skrev:Mitt råd köp inte en moppe som inte startar (om du är noob)!
Det finns andra moppareller så är den det.
lill brorsan var ju så jävla hetsad att han skulle köpa en cross 110cc, Så jag skjutsade honom till han, vi kanske skulle köpa av.bensinskalle skrev:Kan vara vad som helst, en bäver i insuget om man har oturPunkarn skrev:Faktist, kan ju varit skuren.HasSse666 skrev:Mitt råd köp inte en moppe som inte startar (om du är noob)!
![]()
Lite aldrig på luriga säljare
bensinskalle skrev:Kan vara vad som helst, en bäver i insuget om man har oturPunkarn skrev:Faktist, kan ju varit skuren.HasSse666 skrev:Mitt råd köp inte en moppe som inte startar (om du är noob)!
![]()
Lite aldrig på luriga säljare
Jo håller med dig men ska dit imorgon och kolla tandstiftet och batteriet jag tänker absolut inte köpa den om den inte startar. Ägaren kan inte så mycket alls moppar han kan inte mecka alls han verkar inte veta hur mycket den är värd heller får den väldigt billigt och han verkade verkligen vara någon kille som vill blåsa folk på pengar han sänkte priset själv när den inte starta med 2000kr.HasSse666 skrev:Mitt råd köp inte en moppe som inte startar (om du är noob)!
Det finns andra moppar