hej hej fick köpt mig lite oktan höjande idag. Då är frågan hur mycket ska jag ha på en liter?? det ända som står på flaskan är att man ska hälla i hela i tankar upp till 60L. men hälla hela i min tank på 7 liter fattar jag ju att det inte är bra;)
Jag hade tänkt mig 0,5-1% per liter. låter det vettigt?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
nä men gjorde samma uträkning men jag vill ju kunna höja halten så mycket som möjligt
vill ha den på typ 100 och hur mycket ska jag ha för å få den till det??
för att din tank va 7 liter?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Lovar dig att du kommer inte märka någon effektskillnad alls.
Jag hade ganska trimmat och märkte inte ett dugg fast jag blandade som man skulle göra vid tävlingsbruk..
siiimooon skrev:Lovar dig att du kommer inte märka någon effektskillnad alls.
Jag hade ganska trimmat och märkte inte ett dugg fast jag blandade som man skulle göra vid tävlingsbruk..
Håller med helt och hållet möjligen att den ökade effekten LITE men då var det verkligen lite så totaltbortkastade pengar är det bara
Pontus värkar som jag har rätt du kommer inte känna nån skillnad alls! Men blanda i så mycket som räknades ut förut, men fortfarande slöseri med stålar helt ovärt
mt80_pöjken skrev:Pontus värkar som jag har rätt du kommer inte känna nån skillnad alls! Men blanda i så mycket som räknades ut förut, men fortfarande slöseri med stålar helt ovärt
håller med marciiis här pontus (A)
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -