2slangar från cyllindern aerox.

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
isahk
Elmoped
Kontakt:

2slangar från cyllindern aerox.

Inlägg av isahk »

Tja, skulle ut och byte min förgasare till en dellorto 21mm, men iaf tog då bort gamla satte på den nya, men nu till problemet. Det är två slangar som inte har nån anslutning på dellortos, vet iaf vad dem "gör", för hade tömt kyllarvattnet, aja när jag skulle fylla på så rann ju vattnet ur dem här två slangarna så vet ni hur man kan göra?
http://img526.imageshack.us/img526/659/dsc01796gf6.jpg
Har en kompis som har så här men vet inte om det är bra.
http://img159.imageshack.us/img159/6489 ... 962wa7.jpg
Användarens profilbild
gabbbyyy
Elmoped

Inlägg av gabbbyyy »

Jag kör sådär som din kompis har på min drac :) Spelar ingen som hälst roll om slangarna från cylindern går till förgasaren, har för mig att det inte blir så mkt kondens på förgasaren bara :)
Vaddå olaglig? mindre laglig skulle jag säga :)
isahk
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av isahk »

gabbbyyy skrev:Jag kör sådär som din kompis har på min drac :) Spelar ingen som hälst roll om slangarna från cylindern går till förgasaren, har för mig att det inte blir så mkt kondens på förgasaren bara :)
hehe okej, tack så mycket ;)!
isahk
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av isahk »

Passar på att fråga en annan sak istället för att starta ny tråd, hörde att aerox har 20-21mm orginal insug? Så ifall jag nu har 21mm så har jag slösat pengar på ett insug jag ej behöver har jag rätt?;)
siiimooon
Gasres

Inlägg av siiimooon »

Slangarna sitter i topplocket, och det räcker med att du har en slang som går emellan nipplarna.
isahk
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av isahk »

siiimooon skrev:Slangarna sitter i topplocket, och det räcker med att du har en slang som går emellan nipplarna.
tackar:)
Skriv svar