DT50rMacko skrev:
men är det konst att trycka upp en basketboll eller i en mature kärring som är naken??
På sätt och vis. Det är en fejkad bild. Förmodligen gjord på ngt Photoshop liknande program. alltså är det någon som gjort Bilden. Och har någon GJORT en bild så klassas det som (Konst) BILDEN ÄR FEJKAD SLUTA ÖVERDRIVA!""
Fejkad? Säker på det? Sett OREDIGERADE bilder på folk som tagit emot lika stora prylar i sig utan att bilderna fixats med, så fejk? Ibland är sanningen värre än sagan.
Nå han ville ju ha porrmaterial han igår så tänkte ge honom något Värre Så han skulle sluta runka.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd från forumen (och din internetleverantör kontaktas).
varför kontakta dom internet leverantören?
Om det är direkt lagbrott, t.ex. peddo eller annat lagvidrigt.
DT50rMacko skrev:
men är det konst att trycka upp en basketboll eller i en mature kärring som är naken??
På sätt och vis. Det är en fejkad bild. Förmodligen gjord på ngt Photoshop liknande program. alltså är det någon som gjort Bilden. Och har någon GJORT en bild så klassas det som (Konst) BILDEN ÄR FEJKAD SLUTA ÖVERDRIVA!""
Fejkad? Säker på det? Sett OREDIGERADE bilder på folk som tagit emot lika stora prylar i sig utan att bilderna fixats med, så fejk? Ibland är sanningen värre än sagan.
Har du bilden ? Isf kolla på den. Ska jag beskriva det fejkade i PM ? Hur man ser att den är fejkad
De vet hur jag är här i närpes, Vet jag är en suput och har Skit humor.
De kan bl.a. stänga din ISP och ordna så du inte kan få någon ny på en viss tid.
och även åtala dig för spridning, mm.
De får gärna stänga min Isp.
Böter går att böta, åtala mig för spridning, När inte ens hon själv har anmält det.
Hon behöver inte anmäla det själv, det går under allmänt åtal i bl.a. Sverige, troligen även Finland, just bilden du la upp är kanske inte under åtal, men hade det vart under 18....... ajajajajajajj....... handbojor!
Skåningens-handelsbod skrev:
De kan bl.a. stänga din ISP och ordna så du inte kan få någon ny på en viss tid.
och även åtala dig för spridning, mm.
De får gärna stänga min Isp.
Böter går att böta, åtala mig för spridning, När inte ens hon själv har anmält det.
Hon behöver inte anmäla det själv, det går under allmänt åtal i bl.a. Sverige, troligen även Finland, just bilden du la upp är kanske inte under åtal, men hade det vart under 18....... ajajajajajajj....... handbojor!
Det är inte första gången någon vill anmäla mig för sånt här.
Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete.
men herre gud vad gör det om han lägger upp en sån bild i en tråd där dom söker runkmatrial? :O minderåriga ska väll inte gå in i en sån tråd om dom inte vill se sånt
Zkiller skrev:men herre gud vad gör det om han lägger upp en sån bild i en tråd där dom söker runkmatrial? :O minderåriga ska väll inte gå in i en sån tråd om dom inte vill se sånt
Zkiller skrev:men herre gud vad gör det om han lägger upp en sån bild i en tråd där dom söker runkmatrial? :O minderåriga ska väll inte gå in i en sån tråd om dom inte vill se sånt
Regler är regler, och ni som tjafsar om hårdare tag borde väl le i njugg nu?
Det är 18 bast på P-material, så är det så med.
men herregud tror du man vet exakt vad som står där inne...
Vicke din internetleverantör kontaktas inte skulle jag tro det skulle var sällsynt!
ok då det har du ju ganska rätt i faktist men jag tycker fortfarande som jag sa från början
hur gammal är du SKåningen `?
gammal nog att se på P*** lagligt i alla fall, om jag nu velat.
Skåningens-handelsbod skrev:
hur gammal är du SKåningen `?
gammal nog att se på P*** lagligt i alla fall, om jag nu velat.
Grattis. då är du minst 18. Så du menar att du aldrig kollat P-matrial som du kallar det när du va under 18 år ?
Han hänger på mnf nu men jag måste faktist säga att han lika gärna kunde dra när han postade en sån bild. Inget personligt mot han men såna bilder hör inte hemma på ett moppeforum. Vill ni kolla porr så gå bara in på en porrsida eller nått så enkelt är det
Mattyyy skrev:Han hänger på mnf nu men jag måste faktist säga att han lika gärna kunde dra när han postade en sån bild. Inget personligt mot han men såna bilder hör inte hemma på ett moppeforum. Vill ni kolla porr så gå bara in på en porrsida eller nått så enkelt är det
Mattyyy skrev:Han hänger på mnf nu men jag måste faktist säga att han lika gärna kunde dra när han postade en sån bild. Inget personligt mot han men såna bilder hör inte hemma på ett moppeforum. Vill ni kolla porr så gå bara in på en porrsida eller nått så enkelt är det