Först kör vi stunt, sen fiddy, stunt igen och till sist Bloopers.
Skulle vara roligt om den kom med på första sidan så alla kan se

Suba, Kommentera eller Gilla

http://www.youtube.com/watch?v=ojjZwHPH ... ideo_title
Mvh Oliver
haha tack ^^ Haha va fan var det du som va med i de gänget som kör runt i en bug rigerAndersoNN skrev:Haha bra kört, träffade er i båstad i lördags på musteriet!
Men träna mer ringar osv!
Ja, jag körde den svarta slidernGileraIce04 skrev:haha tack ^^ Haha va fan var det du som va med i de gänget som kör runt i en bug rigerAndersoNN skrev:Haha bra kört, träffade er i båstad i lördags på musteriet!
Men träna mer ringar osv!?
Jarrå det kommer mera
meh, hur länge tittade du?potog skrev:Rolig å se på det va ju ingen stunt film dock bara bakhjuls körning:P
Dålig musik i början å så ass bra låtar till slutet WTF?
Första låten va ju sämst originalet e ju liksom 1000 gånger bättre annars ganska så bra vid
Fan va soft!Haha bra kört, träffade er i båstad i lördags på musteriet!
haha tack ^^ Haha va fan var det du som va med i de gänget som kör runt i en bug riger ?
Jarrå det kommer mera
Ja, jag körde den svarta slidern
Såg du slidern ?GileraIce04 skrev:meh, hur länge tittade du?potog skrev:Rolig å se på det va ju ingen stunt film dock bara bakhjuls körning:P
Första låten va ju sämst originalet e ju liksom 1000 gånger bättre annars ganska så bra vidkör ju med fiddy också
Tycker tvärt om
haha tack ^^ Haha va fan var det du som va med i de gänget som kör runt i en bug riger ?
Jarrå det kommer mera
GileraIce04 skrev:meh, hur länge tittade du?potog skrev:Rolig å se på det va ju ingen stunt film dock bara bakhjuls körning:P
Första låten va ju sämst originalet e ju liksom 1000 gånger bättre annars ganska så bra vidkör ju med fiddy också
Tycker tvärt om
Såg det med fiddyn med och det hade ju ännu mindre med hela stunt grejen å göraplus dom hoppen hoppar jag högre på med min cykel:P
potog skrev:va inte så negativ..GileraIce04 skrev:meh, hur länge tittade du?potog skrev:Rolig å se på det va ju ingen stunt film dock bara bakhjuls körning:P
Tycker tvärt om
Såg det med fiddyn med och det hade ju ännu mindre med hela stunt grejen å göraplus dom hoppen hoppar jag högre på med min cykel:P
Säg va dem kan förbättra eller skit i o kommentera
jaja jag stod o tittade när polly körde ivägAndersoNN skrev:Såg du slidern ?GileraIce04 skrev:meh, hur länge tittade du?potog skrev:Rolig å se på det va ju ingen stunt film dock bara bakhjuls körning:P
Tycker tvärt om
Jarrå det kommer mera
Aha, ja han tog denGileraIce04 skrev:jaja jag stod o tittade när polly körde ivägAndersoNN skrev:Såg du slidern ?GileraIce04 skrev: meh, hur länge tittade du?kör ju med fiddy också
Tycker tvärt om
Fan va soft!
HeheAndersoNN skrev:Aha, ja han tog denGileraIce04 skrev:jaja jag stod o tittade när polly körde ivägAndersoNN skrev: Såg du slidern ?
Tack för feedback!Låtarna passade inte riktigt in, annars bra!!
Härligt o höra!Roxxen96 skrev:Jag tyckte hela filmen va bra gjord, bra bakhjulsåkning, bra musik genom hela filmen! Däremot träna lite mer stunt, inte bara bakhjulåka, typ ringar m.m. Iallafall fortsätt så!!
Mvh Jocke!
Försökte göra den så bra som möjligt.. han har stuntat i 2 veckor..Jättejobbig film, om ni inte kan stunta så ska ni inte göra en 8min lång film av bara vanlig bakhjulsåkning! Fiddy åkningen var ju inte direkt ball korta ner filmen till 30sek ist om den ska ha vanlig bakhjulsåkning och en snubbe som kör på ett litet gupp med en fiddy
du är ju bara här och klagar på alla? alla här har kanske inte stuntat hela sitt jävla liv?Jävlagubbe skrev:Jättejobbig film, om ni inte kan stunta så ska ni inte göra en 8min lång film av bara vanlig bakhjulsåkning! Fiddy åkningen var ju inte direkt ballkorta ner filmen till 30sek ist om den ska ha vanlig bakhjulsåkning och en snubbe som kör på ett litet gupp med en fiddy
gillade dock endast musiken
vicke xX SMT skrev:du är ju bara här och klagar på alla? alla här har kanske inte stuntat hela sitt jävla liv?Jävlagubbe skrev:Jättejobbig film, om ni inte kan stunta så ska ni inte göra en 8min lång film av bara vanlig bakhjulsåkning! Fiddy åkningen var ju inte direkt ballkorta ner filmen till 30sek ist om den ska ha vanlig bakhjulsåkning och en snubbe som kör på ett litet gupp med en fiddy
gillade dock endast musikenlåt dom öva och sluta klaga nu...