Ska jag konfirmera mig? Är det kul ?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Pontus_PGO »

jag har gjort det och det var ganska så skit tråkigt ;) läger på födelsedag och skit :( enda roliga var pengarna man fick ;)
PGO PMX NAKED :D
Luckyy
Elmoped

Inlägg av Luckyy »

Det är både kul och drygt:) det beror helt på vad det är för folk man är där med :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

illegalJocke skrev:pratade med morsan precis och hon sa samma sak ! Av inte fel anledningar ^^

Haha din mamma spara precis in 5k på att du inte konfirmerade dig :P
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

potog skrev:
illegalJocke skrev:är jag den enda som har en familj/släkt som säger att man inte kommer få massor med presenter och pengar som alla andra :o! varken farsan eller morsan skulle ge något! kanske något litet men inte punga upp 7 papp för liten skit sak som konfirmation ! gick några gånger sen orkade jag inte vara med mer för var skit tråkigt och det var roligare att vara med polarna och köra cross och bil :D
så sa mina päron med men jag fick pengar endå :P Dom säger ju bara så för att dom ville inte att du skulle göra det av fel anledningar eller så e dom bara snåla ;)
hahaha är du dum eller? hans föräldrar kanske inte är religiösa och vill ge massa pengar bara för att deras unge ska gå på nån kyrkbögskit.
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Pontus_PGO »

Luckyy skrev:Det är både kul och drygt:) det beror helt på vad det är för folk man är där med :)
jo det är klar men vi var bara på läger med min konfa grupp mitt i ingenstans och dom flesta kände jag sedan jag var 6 år gammal ;)
PGO PMX NAKED :D
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

Pontus_PGO skrev:
Luckyy skrev:Det är både kul och drygt:) det beror helt på vad det är för folk man är där med :)
jo det är klar men vi var bara på läger med min konfa grupp mitt i ingenstans och dom flesta kände jag sedan jag var 6 år gammal ;)
Samma sak för mig.. kände typ alla där + att vi inte hade något läger pga. att lägerplatsen var upptagen ._.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

potog skrev:
Axxxxxel skrev:
potog skrev:finns det någon som har gjort det å sen ångrat sig?
japp, jag ångrar mig.
Hur kommer det sig då?
Gissar på att det var för att jag inte tror ett jävla skit på jesus o mohammed o dom andra sagorna,
och, för att det enda vi gjorde där, va o lekte lekar, typ... Fruktsallad tror jag det hette. :roll:
jag är jävligt vetgirig av mig, o jag gick dit egentligen för att kunna kritisera kristendomen i mitt huve, och lite för att få grejer. När jag då inte fick reda på ett anus om kristendomen, utan vi bara lekte, så tyckte jag de va jävligt drygt. Visst, mitt eget fel att konfirmera mig om jag inte tror på det, men jag ångrar mig, o de va de som var frågan . :lol:
bibapeolola
Skriv svar