börja skärpa mig i skolan :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Asså, varför vara överseriös? Gör som jag jag får nästan alltid G, ibland med marginal till och med, hela 2 poäng mer än gränsen!!
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

vicke xX SMT skrev:Bild
Svårt val :)

OnT: 6 Och 7:an gick inte så bra för mig, plugga ingeting och hade roligt på lektionerna istället :) Men sen i åttan så började jag plugga mer, höjde mina betyg i nästan alla ämnen. När det gick bra i skolan så blev jag gladare, i nian höjde jag mina betyg ännu mer och blev ännu gladare. Nu har jag kommit in på den linjen jag ville och det är grymt skönt.

Så plugga på och må bra :)
D3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
Nej
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

jag är efter i skolan just nu då jag varit lat ;) vill jag komma ikapp så sätter jag mig och pluggar?

gör grejjerna tills du kan det. sen kommer du ihåg allt :P
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

PoWeRKinG skrev:jag är efter i skolan just nu då jag varit lat ;) vill jag komma ikapp så sätter jag mig och pluggar?

gör grejjerna tills du kan det. sen kommer du ihåg allt :P
haha japp försökte på fredagen skräpa mig och fick berömmelse av 2 lärare att jag hade jobbat otroligt bra :D skall börja så var ju trots allt lite kulare :D
Skriv svar