Men bara för att jag hjälper han med mopparna då och då så får jag köpa hans nästintill nya ZX krom för 400 spän

ass glad

Fan va najs ;O Fan va avundsjuk man ärpotog skrev:Hahaha min granne e extrem noob på moppar trots att han har 2st
Men bara för att jag hjälper han med mopparna då och då så får jag köpa hans nästintill nya ZX krom för 400 spän![]()
ass glad
herregud, hjälpte du han med att byta variator mutter och kickdrev, det kan till och med jag göra som inte ens har en vespa/scooter, iaf, så har ja nog mer verktyg än vad du kan tro, min pappa är chef på swedol i örebro... men du kanske inte vet vad de är, eller jo de borde du eftersom du har jätte mycke verktyg,,,potog skrev:Han kan inget heller han visste inte vad kopplingen var för något eller hur den fungerar samma med variator står å kickar med full gas så han dränker den gör han osv
Å ja du är en noob som inte har verktyg
dummaste jag hört på länge! tror du påriktigt att man är noob bara för man inte har verktyg?potog skrev:Han kan inget heller han visste inte vad kopplingen var för något eller hur den fungerar samma med variator står å kickar med full gas så han dränker den gör han osv
Då skulle din farsa gilla mitt garagedifaren skrev:herregud, hjälpte du han med att byta variator mutter och kickdrev, det kan till och med jag göra som inte ens har en vespa/scooter, iaf, så har ja nog mer verktyg än vad du kan tro, min pappa är chef på swedol i örebro... men du kanske inte vet vad de är, eller jo de borde du eftersom du har jätte mycke verktyg,,,potog skrev:Han kan inget heller han visste inte vad kopplingen var för något eller hur den fungerar samma med variator står å kickar med full gas så han dränker den gör han osv