Tjena!
Tog bort v-ringen igår på moppen, en Beta Ark -08, liggande minarelli.
Sen nu vibrerar moppen med ca 0,5-1 sekund mellanrum, beroende på hur fort man kör. Gjorde inte det innan jag tog bort v-ringen, vad tror ni om det? är det normalt efter att v-ringen är borttagen?
/DSA
Edit: Sökfunktionen fungerar inte för mig så jag har inte kunnat letat själv
Senast redigerad av DenSvartaArken den 24 september 2011, 18:39, redigerad totalt 1 gånger.
potog skrev:Va då vibrerar? :/
Kiken kan du bara smörja upp
Det liksom vibrerar till när man kör, tror att det kommer vid 30km/h, då vibrerar det vid fötterna med jämna mellanrum och kortare mellanrum vid snabbare hastighet
Tack ska testa det
DenSvartaArken skrev:Tjena!
Sen nu vibrerar moppen med ca 0,5-1 sekund mellanrum, beroende på hur fort man kör. Gjorde inte det innan jag tog bort v-ringen, vad tror ni om det? är det normalt efter att v-ringen är borttagen?
/DSA
Vibrerar för mig med!! Jag har kört as länge med borttagen v ring och det vibrerar, inget har hänt, antar att det är rätt vanligt.. Det kommer inte hända något iallfall! Du kan köra helt säkert! Du vänjer dig!
DenSvartaArken skrev:Tjena!
/DSA
Vibrerar för mig med!! Jag har kört as länge med borttagen v ring och det vibrerar, inget har hänt, antar att det är rätt vanligt.. Det kommer inte hända något iallfall! Du kan köra helt säkert! Du vänjer dig!
Mvh Jocke!
Okej då vet jag det, tack
Har du frågar ang. A-Traktor eller Epa-traktor? Fråga mig!
Roxxen96 skrev:Löste det sig? Isåfall hur gjorde du? ;o
Haha nej, jag frågade först varför inte kicken fjädrade tillbaka efter att jag hade kickat, det har löst. Då frågade jag samtidigt om varför det vibrerade så istället för att göra en ny tråd så bytte jag bara rubrik på denna och skrev om lite i texten
Har du frågar ang. A-Traktor eller Epa-traktor? Fråga mig!